alltid anonym Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Har lyst å bytte ut de svarte stuegardinene mine med noe friskt og sommerlig. Vurderer grønne, men lurer på om det blir litt "mye"? (Har masse vindu på stua så trenger 8 lengder..) Og hvilke farger passer til i såfall?
Aga:-) Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Hadde limegrønne gardiner på kjøkkenet en periode, og det var utrolig friskt og fint! Kanskje jeg skal henge de opp igjen nå? Kjøkkenet vårt er i bjørk, og lime passet godt til det. Men nå spurte jo du om stua, da...
wirre;o) Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Kan du ikke ha lift isdtedet for lengder så slipper du at det blir så mye grønt.. Limegrønt er fint sammen med turkis, hvitt, lyseblå, oransje eller en annen limegrønn-tone...
alltid anonym Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2008 Har 3 store vinduer på ene veggen og dobbel skyvdør på en annen, så tror det blir litt nakent med lift gardiner. Tror jeg bare skal bestille gardinene og se hvordan det blir. Kanskje litt "over the topp", men får nok garantert frem sommerhumøret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå