Mamman til AM&JS Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Er så rart hver gang han kommer på "besøk"...fordi han er liksom som oss..hehe..Kan sitte å prate med han, ser på det vi ser på tv...er så voksen liksom... Han er 15 år da...sønnen til mannen min... Skal være her 2 uker nå i påsken... Da skal vi kose oss masse.. God påske folkens!
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Jeg digger tenåringer, de er så ærlige og flinke med barna, hvertfall de jeg kjenner. God påske!:-)
Aga:-) Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Jeg er så heldig at jeg er stemor til to gutter som snart er voksne, og det er både fryktelig utfordrende og veldig morsomt! Kos dere i påsken!!
Mamman til AM&JS Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2008 Da var han i hus gitt..og vi har spist litt før han er med pappan sin for å hente våre små i barnehagen.. Dem storgleder seg til å få storebror i hus!! Blir bare mer og mer glad i den gutten jeg...*godt*! Da er vi en familie på 6....i hele 2 uker!
Gullemor Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 *vinker til mamman til A&M+Joakim* Stooor klem.
Mamman til AM&JS Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2008 Det var jo veldig koselig å få en stooor klem av deg da..!! Hva skal dere i påsken?? Alt bra med deg?? KLEMZ tilbake:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå