Gå til innhold

Hva ville dere gjort, sykemelding...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fem dager igjen å jobbe. Deretter er mitt engasjement over i denne bedriften. Ingen som higer etter å ansette meg med stor mage. Jeg begynner å bli sliten (uke 36), tror dere jeg trenger å få sykemelding fra lege for så kort tid, eller bare bruke noen egenmeldinger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egenmelding går jo kun i tre dager, bortsett fra hvis du er i en IA bedrift.

Skrevet

jeg ville bedt om sykemelding fram til du går ut i permisjon! på den måten taper du heller ikke penger di siste ukene før permisjonen.

Skrevet

Jeg har jo bare en uke jeg måtte fått arbeidsledighetstrygd i tilfelle, men da mener du Snøhvit86 at jeg ville fått full lønn den ene uken før permisjonen starter? Det har jeg ikke tenkt på.... Takk...

Skrevet

Det stemmer ikke helt at de sykepengene er automatiske, gitt. Har holdt på med en sånn sak med NAV i to mnd. SKjønnsmessig vurdering, gitt.

Har gått ned fra hundre til seksti prosent, men får ikke lov av legen å søke jobb. Har faktisk sagt nei til intervjuer og jobbtilbud fordi det ikke er tilrådelig for meg å jobbe mer enn 60%. Allikevel får jeg ikke sykepenger. Selv om jeg ble sykemeldt 40% før jeg gikk ned i prosent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...