Aga:-) Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Sitter her og leser forskjellige innlegg, og mimrer litt. Savner tiden da jeg var gravid og ammet og hadde en nyfødt liten baby i hus, samtidig som jeg vet at jeg ikke skal ha det sånn igjen noensinne. Etter fem barn til sammen (mine, dine, våre) og etter hvert en snikende høy alder er vi sikre på at nå er det nok for vår del. Vemodig med tanke på at jeg ikke skal oppleve å få en nyfødt bylt på brystet, nesten til å grine av at det aldri skal skje igjen.. Kanskje jeg bare må begynne å glede meg til å bli bestemor?
Mille** Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Jepp, vi vet at vi ikke skal ha flere, og jeg syns ikke det er så vemodig egentlig. ;o)
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Ja, vi skal ikke ha flere. Og jeg har det litt som deg, men samtidig synes jeg det er litt godt å tenke på og. Slutt på lekkende bryst, gulp, nattevåk (bortsett fra når de er syke) osv. Vi har bare to, og jeg kunne egentlig tenkt meg en til. Men pga helsa ikke tåler det så godt, så synes jeg det er riktig å stoppe med de to. Og å bli bestemor skal bli kjekt, men håper inderlig det er maaaange år til, siden eldste bare er 10 :-)
Sjokoladekaka Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Eg er ferdig:) Kjenner ikkje den der lengselen eingang:)
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Ja, vi skal ikke ha flere enn to. Jeg er myyye bedre på å være mamma (ha barna på utsiden av magen) enn på å gå gravid, her blir det IKKE flere enn to! Hehe..
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Ja! Steriliserte meg for snart 2 år siden i forbindelse med keisersnitt, så her er babybutikken stengt. Kroppen min tåler ikke flere svangerskap, så etter anbefaling fra flere leger bestemte jeg meg for å sterilisere meg.
Aga:-) Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. mars 2008 Ja, jeg håper for guds skyld at det er en stund til, selv om eldste er 19.. Det er utrolig slitsomt og utmattende å ha små barn, det er sant og visst, men det er også fantastisk. Heldigvis skal jeg bli tante snart, da får jeg sikkert rikelig med anledninger til å holde på en liten bylt igjen;)
alvis Skrevet 18. mars 2008 #8 Skrevet 18. mars 2008 Her blir det neppe fler. Vi har to og kunne kanskje tenke oss tre men tror ikke det går. Jeg savner ikke det å være gravid men syns det er litt synd å tenke på at vi aldri skal ha en baby i huset mer. Men jeg skal "låne" babyser fra venninner og søsken så det går nok bra!
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #9 Skrevet 18. mars 2008 Jeg venter nr 3 og skal ikke ha flere enn det =) Så jeg får nyyyyyte dette siste sv.skapet og lille bebisen
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #10 Skrevet 18. mars 2008 Skal ikke ha flere! Føler det ikke særlig trist egentlig. Bortsett fra de gangene vi setter fra oss de babytingene for godt. Den første bilstolen, vuggen, tar ut bagen av kombivogna, pakker bort babyklærne. Men jeg er veldig bevist på å nyte barna som de er nå da! Ikke bare glede meg til neste skritt.
stolt mamma tell mine to gutta Skrevet 18. mars 2008 #11 Skrevet 18. mars 2008 Svært godt fornøyd med de to guttene vi har fått
Sjefsmegga Skrevet 18. mars 2008 #12 Skrevet 18. mars 2008 Helt ærlig så er jeg veldig usikker....vi har 3 barn...er fortsatt unge, men burde kan sje slå oss til ro med dem vi har...men alikevel så river og sliter det litt i meg tanker over å aldri få oppleve det å sette en ny liten verdensborger til verden igjen....men tror det er siste jeg har like ved meg nå...10mnd og syk stakkars...vesle nurket mitt som slett ikke har lyst til å være baby i det hele tatt, men stor jente som går selv og helst spiser selv.. :-)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 18. mars 2008 #13 Skrevet 18. mars 2008 Vi skal ikke ha flere. Er strålende fornøyd med de to jentene vi har:-)
Sånn kan det gå Skrevet 18. mars 2008 #14 Skrevet 18. mars 2008 Vi skal ikke ha flere enn de 8 vi har, men det er fryktelig vemodig ja. Likevel er det også litt moro å være over i en ny livsfase, hvor fokuset på babystell forsvinner og det blir kun store barn i heimen. ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mars 2008 #15 Skrevet 18. mars 2008 Er superfornøyd med de tre jeg har og har også stengt babybutikken:-) Før kjente jeg alltid et sug inni meg når jeg holdt en liten nyfødt i armene, det gjør jeg faktisk ikke lenger, selv om jeg synes de er skjønne. Men kun til låns:-) Nå nyter jeg de tre jeg har i alderen snart 2 til 20:-) Alle får oppmerksomhet og alle har mye glede av hverandre, selv om de er spredd i alder:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå