Vannmann35 Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Den ene forloveren min spurte meg i går om hvem av forloverne (vi har begge to hver) som skal signere papirene i kirken, hun sier hun måtte signere papirene for søsteren da hun var forlover for henne. Men jeg visste ikke at noen skulle signere noe i kirken? Forlovererklæringen er jo allerede sent inn. Er det enda mer som skal signeres?
Vannmann35 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. mars 2008 Bare glem spørsmålet mitt... Fikk tilfeldigvis Prøvingsattesten i retur nå, og der står det at vitnene skal underskrive :-)
kokelimonke Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Ser at du skal ha to forlovere, har begge skrevet under på forlovererklæringene eller bare en? da må man vel i tilfelle sende inn to skjemaer eller?!
Vannmann35 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2008 Hos oss har bare en skrevet under, da den andre bor i en annen by og jeg syntes det ble styr og sende skjemaene frem og tilbake i posten... Men om dette blir formelt riktig tviler jeg på. Regner med at bare en står oppført som forlover i de offisielle papirene.
kokelimonke Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Var det jeg trodde, spiller jo egentlig ingen rolle heller. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå