Marianne og Kristoffer:) Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Er det noen som har stusset på summen de har fått, at den er mindre enn den pleier?
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 MEN, varierer ikke utbetalingen fra mnd. til mnd. Alt etter hvor mange virkedager det er pr. mnd.?
Marianne og Kristoffer:) Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2008 jo men Mars er jo 31, kanskje vi ikke får betalt for påsken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå