Gå til innhold

Apotek- flause (dolker deg i ryggen nå R. :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var med min venninne på apoteket i går, sammen med hennes sønn på 10 mnd. Han satt i vogna si. Følgende samtale utspilte seg ved kassen mellom henne og apotek-damen:

R: Jeg skulle hatt en kuldekrem, jeg.

Apotek-damen: Ja, skal du bruke den på fjellet? (Det er opptil flere plussgrader her, ingen behov for kuldekrem)

R: Hæ? Nei, assa, jeg skal bruke den på ham (peker på sin sønn)

Apotekdamen (smiler litt): Nei, jeg mener, skal dere på fjelltur?

R: Neida, du skjønner han er så varm i kinnene hele tiden, så jeg tenkte å bruke litt kuldekrem (litt oppgitt for at dama i kassa ikke fatter hva hun mener)

Apotek- damen kjemper hardt for å ikke le, idet hun forklarer at en kuldekrem slett ikke virker avkjølende, snarere tvert i mot. Hyggelig som hun er, gir hun R. råd om å bytte vaskemidler for hun tror muligens lillegutt reagerer på noe i klærne, siden han er så varm og rød i kinnene. Akkurat da kunne moren også trengt litt akutt hjelp mot rødt ansikt. :)

Hehe, R. hvis du leser dette, sorry, jeg måtte bare :) Jeg vet du ler av det selv, og hvis ikke får du sparke meg i rævva i kveld. Klems.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahhaha, så herlig. Ikke lett å være mamma og ville gjøre det beste for lillegullene våre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...