Gjest Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Jeg var med min venninne på apoteket i går, sammen med hennes sønn på 10 mnd. Han satt i vogna si. Følgende samtale utspilte seg ved kassen mellom henne og apotek-damen: R: Jeg skulle hatt en kuldekrem, jeg. Apotek-damen: Ja, skal du bruke den på fjellet? (Det er opptil flere plussgrader her, ingen behov for kuldekrem) R: Hæ? Nei, assa, jeg skal bruke den på ham (peker på sin sønn) Apotekdamen (smiler litt): Nei, jeg mener, skal dere på fjelltur? R: Neida, du skjønner han er så varm i kinnene hele tiden, så jeg tenkte å bruke litt kuldekrem (litt oppgitt for at dama i kassa ikke fatter hva hun mener) Apotek- damen kjemper hardt for å ikke le, idet hun forklarer at en kuldekrem slett ikke virker avkjølende, snarere tvert i mot. Hyggelig som hun er, gir hun R. råd om å bytte vaskemidler for hun tror muligens lillegutt reagerer på noe i klærne, siden han er så varm og rød i kinnene. Akkurat da kunne moren også trengt litt akutt hjelp mot rødt ansikt. Hehe, R. hvis du leser dette, sorry, jeg måtte bare Jeg vet du ler av det selv, og hvis ikke får du sparke meg i rævva i kveld. Klems.
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Hahhaha, så herlig. Ikke lett å være mamma og ville gjøre det beste for lillegullene våre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå