Gå til innhold

Vondt øverst i magen......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

er i uke 24 og har i hele dag vært dårligere enn normalt. kjenner også smerter øverst i magen.

Er dette normalt?

Er førstegangsfødende, så er litt nervøs akkurat nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge du kjenner liv (hvis du har kjent før), ikke har blødninger og smertene ikke er veldig kraftige så ville jeg sett det an utover kvelden evt i morgen, men om det er voldsomt vondt, blødninger eller noe ville jeg ringt føden og spurt. syns det er bedre å ringe føden enn legevakta, for de har liksom litt bedre peiling.

Skrevet

Ja, har kjent masse liv - men som oftest på kvelden når jeg roer meg... Ringte føden i stad, og snakket med dem - de sa at det mest sannsynlig ikke var noe ift graviditeten for smertene var for langt oppe ift livmoren, men er redd likevel jeg.... Trenger snart at hun gir et spark fra seg.....

Skrevet

legg deg godt tilrette på sofaen og lat som du skal sove...hihi.... da får du nok et tupp så du vet hun er der:)))

Skrevet

Drikk noe kaldt og søtt noe, saft f.eks. så skal du se hu sparker. Legg deg på ryggen, dytt i magen osv.. det er nok helt sikkert i orden :) hvis du har paracet kan du jo ta det for smertene sin del. er nok ikke noe farlig, men hvis det ikke gir seg så får du ringe opp igjen til føden og sifra.

Skrevet

Yess, nå våknet hun inni der og begynte å lage liv :-) Begynte å grine når jeg merket sparkene igjen jeg, skikkelig lettet :-)

Tusen takk for alle gode råd, blir så redd når sånt skjer, så da er det deilig å kunne lufte bekymringene litt med dere her, og mnage av dere er jo mer erfarene enn meg også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...