Bella mamma Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Bare lurer på om noen har noen erfaringer å dele med meg? Skal dit med jobben. Da er jeg ca 21 uker på vei. Håper på noen gode tips og råd!
vanillaface Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Jeg har! Fantastisk flott land å reise til Tips, ja! Vær obs! Vis forsiktighet med hva du spiser og så kan det være lurt å ta en reisevaksine (en drikke vaskine som du kan få resept på hos legen). Det kan være smart å ta med seg grove knekkebrød eller lignende for det er stort sett bare fint brød der. Selv så valgte jeg å ikke spise egg, isbiter, salat, melk og oster. Og is fra gateselgere (kjøp den som er i frysedisken innpakket) Kjøp vann på flaske. Vask frukten godt og ha med deg en liten pakke intimservietter og hånsvask servietter. Det er mange plasser det ikke er toalettpapir og håndsåpe. God håndhygiene er smart anway. Jeg hadde med meg et lite reiseapotek med kulltabletter, lakserende, pinex og syrenøytalierende. God tur
Bella mamma Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2008 Tusen takk Vanillaface! Gleder meg masse. Takk for gode tips! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå