Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Hvor får jeg tak i selebukse? Jeg er plutsellig, de 2-3 siste ukene (er i uke 32) blitt så stor over lårene at jeg ikke får på meg mammabuksen en gang. Forsvinner dette etter fødselen? Når bør jeg begynne med truseinlegg/binn? Jeg føler meg sååååååå forvirret
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 H&M, Kappahl og Lindex tror jeg har selebukser/snekkerbukser i hvertfall. At kroppen forandrer seg gjennom svangerskapet - og ikke bare magen og puppene - er helt normalt. Sannsynligvis går det tilbake av seg selv etter fødselsen, i hvertfall noe. Truseinnlegg og bind bruker du når du har behov for det )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå