Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får jeg tak i selebukse?

 

Jeg er plutsellig, de 2-3 siste ukene (er i uke 32)

blitt så stor over lårene at jeg ikke får på meg mammabuksen en gang.

Forsvinner dette etter fødselen?

 

Når bør jeg begynne med truseinlegg/binn?

 

Jeg føler meg sååååååå forvirret

Videoannonse
Annonse
Skrevet

H&M, Kappahl og Lindex tror jeg har selebukser/snekkerbukser i hvertfall. At kroppen forandrer seg gjennom svangerskapet - og ikke bare magen og puppene - er helt normalt. Sannsynligvis går det tilbake av seg selv etter fødselsen, i hvertfall noe. Truseinnlegg og bind bruker du når du har behov for det :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...