siljea Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Har veldig lyst på litt farge på kroppen igjen, men har lest litt ymse om man skal ta eller ikke ta... Men at man gjerne kan ta 10 min om gangen, så lenge man ikke blir for varm??
monilu- Har født Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Har tatt solarium noen få ganger dette svangerskapet. Har ikke blitt så varm, men har blitt mye forterer brent enn ellers. Bruker å ta minimum 20 min når jeg ikke er gravid, men nå ble jeg rød etter 15 min. Så du har nok rett i at man ikke bør ligge så lenge i gangen.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 ja, pleier også å ta 20 min til vanlig...men føler det blir kanskje litt vel mye?? det sies jo at pigmentene forandrer seg og det kanskje ikke e så bra for huden.. men e det skadelig for fosteret eller?? hehe... blir mye dumme spørsmål når man e førstegangsgravid;)
mamma til 2... Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 jeg tar 10-15 min av gangen nå.. har til vanlig mye pigment og blir fort brun, men nå kommer fargen mye fortere. så man trenger ikke ligge like lenge som før. greit å ta med noe kaldt og drikke og ha på viften.. så skal det nok gå kjempefint å ta litt sol inimellom:)
SuperMoM <3 Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Jeg pleier å ligge i 23 minutter i solarium.. Men jeg sliter derimot med å komme meg ut igjen av solariumet etterpå.For ryggen stivner helt til. hehe..
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 jeg kunne oxo tenkt meg litt sol.... føler meg så blek. har pleid å ta tidligere, og huden tåler ikke så mye, så vurderer å prøve meg frem med 5-10 min. men så vet jeg ikke hvor sunt det er for babyen da.... tenker på stråling. jeg aner ikke noe om de kan være skadelige, så har ikke turt enda....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå