Lillegull og spiren Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Beklager at jeg har vært stille i det siste,men har ikke nett pga flytting,så jeg er på besøk hos noen nå å låner datan:) Jeg plier alltid å ha en syklus på 32 dager,forige mnd hade jeg en syklus på 29 og det er helt greit. men nå er jeg 11 dager over ikm.telt fra 32 dagers syklusen siden det er den som er normal for meg. testa for 4 dager siden,men den var negativ. jeg hadde veldig mens smerter rundt ikm tiden,hele den uken,men ikke så mye som en dråpe med blod. Nå er brystvortene mine veldig ømme også. jeg har ikke noe tro på at jeg er gravid,men dette har sldri hendt før. og nå er det jo snart tid for el igjen,men vet ikke hvor jeg er i syklusen min nå siden mensen ikke dukker opp. dette er jo også veldig spennende,for innerst inne er jo håpet der om at det kan være en liten spire der inne..men mensen kommer nok snart. ja.ja...roper ut når noe skjer. klem
tuppa prøvd lenge Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 oioi!! lykke til! har du testet da? håper du er gravid da!
Nikoline74 Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Hei! Jeg hadde IKM på lørdag, ingen TR enda, men har heller ikke testa postivt, negativ test i morrest. Så jeg venter TR når som helst selv om også jeg håper, håper og håper... Krysser fingre
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Hei du. Forrige pp kom tr 12 dager for sent hos meg. Og det til tross for at jeg hadde gått på pergo, tatt el tester, og progesteron blodprøve.... Den prøven viste at jeg ikke hadde hatt el, men tr forsvant liksom bare... Jeg hadde også mens smerter rundt ikm, og var sikker på at nå kom den. Men neida... Var helt forferdelig å gå og vente sånn. Blir så oppgitt, hvis man ikke er gravid så kan vel tr bare komme... Håper virkelig at du har en spire i magen som vil ha alt hcg for seg selv en stund, og at det ikke er kroppen som har tatt en time out... Ønsker deg lykke til videre, og krysser fingrene for deg XXXXXX
Lillegull og spiren Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2008 tenkte kansje å ta en test i dag.det er 6 dager siden jeg tok en sist. ingen tegn til mensen,men har heller ikke noe symtomer på at jeg er gravid.eller brystvortene mine er ømme,men ikke selvepuppene.he.he
tuppa prøvd lenge Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 åh!!!så spennende! hvis du tester så si ifra hvordan det gikk da:) skal krysse alt jeg har for deg jeg også!
kaos83 Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 hei:) HUsker du at jeg spådde deg får en stund siden.... Jeg husker det veldig godt:) tihi:) hold oss oppdatert.. Krysser fingre og tær! Kjøpte dere et hvitt hus og har dere en litt stor hund? eller er det det samboeren din ønsker seg? klem...
Lillegull og spiren Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. mars 2008 kort innom,for jeg har ikke nett enda..pga flytting. Er i dag på syklus dag 48,og ingen mens enda,,,,blir seriøst gaaaal av dette. Jeg pleier å ha en syklus på 32dager,men forige var på 29...men nå skjønner jeg ingen ting..får kontakte legen etter påsken...tok en test igjen nå på torsdag,men neg:(
tuppa prøvd lenge Skrevet 23. mars 2008 #9 Skrevet 23. mars 2008 æsj så kjedleig da...håper du bare produserer hcg veldig seint da. så lenge tanta ikke kommer så er det fortsatt håp!:-)
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 23. mars 2008 #10 Skrevet 23. mars 2008 Hei! Jeg er 16 dager over nå, men negativ.. Har som regel 32 dagers syklus. i november bare hoppet mensen over en gang, og kom 32 dager etter den var ventet igjen. Så regner med det er dette som har skjedd nå. Litt vanskelig å regne ut el nå da synes jeg.. Men må jo bare regne syklus som vanlig..tror jeg. Legen sier jeg ikke har noe å bekymre meg for, men om mensen ikke dukker opp neste gang, så kan jeg ta kontakt. Litt irriterende da, midt i prøvinga og alt:) Skulle ønske d gikk litt mere smooth lissom.. Er ofte rot i syklusen min,, Argh! Lykke til hvertfall:) Mange som har sen økning da HI , så d kan jo være håp:=) krysser fingre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå