Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Har en liten en på 1 1/2 uke som skal ha mat hver 2 time hele døgnet fordi han ikke legger på seg noe særlig. Og en 3 åring som har hatt omgangsyken og ørebetennelse de siste dagene. Selv har jeg ikke vært helt i form. Vondt i hode,skuldre og sår hals. Har en mann som driver eget firma så jobber mye. Merker at kreftene begynner å ta slutt. Er redd for at jeg skal miste melken hvis jeg ikke tar det med ro. Heldigvis kommer tante etterpå å skal ta seg litt av han største.... Uff må bare få ut litt frustrasjon.
Sjefsmegga Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Skjønner alt for godt det frustrasjonen du,...bra du har ei tante som kan avlaste litt. Har du barnehageplass tl 3åringen sånn til vanlig? Drikk mye og spis godt og sov når du kan sove, anbefaler samsoving faktisk
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2008 Vil helst ikke samsove.. Er redd for å legge meg på han. Ville sikkert sovet mere da, men ser helst at han sover i egen seng. Håper det går rette veien snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå