Nætte;mortil2 Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Etter to dager hvor kynnerne har kommet tett i tett hver gang jeg har prøvd å gjøre noe, så ringte jeg jordmor i dag.. Ville bare høre om det var vanlig og om det var noe jeg kunne/burde gjøre.. Og fikk da beskjed om sporenstreks å kjøre til legekontoret med urinprøve som de skulle dyrke.. For hun var redd for at med den mengden kynnere og styrken i dem skulle bety at jeg hadde en urinveisinfeksjon som kan føre til for tidlig fødsel.. Var ikke bekymret da jeg ringte jordmor, men ble det etterpå gitt!! Så nå har prøven blitt levert, og jeg har fått beskjed om å gjøre absolutt minst mulig (kynnerne kommer bare jeg går på badet eller skal lage meg en kopp te...) og helst holde sofaen/senga til vi vet hva som foregår!! Så nå blir det jo kjempespennede å få svar på dyrkingen i morgen.. Er jo bare 26+6 dager, så er jo aaaaaaaalt for tidlig at det skal skje noe nå...
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Jeg har også mer eller mindre konstante kynnere, magen står på spreng. Jordmor sa det var normalt, og at jeg som hadde gått gravid før normalt sett kjente kynnere mye oftere og mer enn i første svangerskap.. Håper de finner ut av det iallefall, og at det enten ikke er noe, eller at du får medisin så du blir kvitt uvi'en
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Jeg hadde masse sterke kynnere sist svangerskap og han holdt seg inne til uke 41 Håper det går bra for deg og. Jeg hadde hele tiden +3 og 4 på hvite blodceller, men aldri uvi. De sendte urinen til urin bact et par ganger. Det tok da en uke å få svar, skulle de bli ferdige med den til i morgen? For stix er ikke 100% sikkert, men om du har utslag på mer enn hvite blodceller så kan det være uvi. Har du noen andre tegn på uvi, som svie ved vannlatning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå