Gå til innhold

GAL AV OG VENTE!!

Må jeg ha nick? *Nr3påvei*

Anbefalte innlegg

Skrevet

argh!! har nettopp hatt en SA og legen sa at jeg burde vente minst en normal mens før vi prøvde igjen..Jeg vil prøve NÅ!!!!!

en mnd til å vente er alt for lenge!!!!!!

*bite negler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer her! Hadde MA for 1 1/2 uke siden... Sluttet å blø i går. Vi begynner ny prøving i dag, selv med positiv graviditets test fortsatt...

Når var din SA?

Fortsatt positiv test??

Jeg holder også på å KLIKKE&%#"¤

Skrevet

Hei:) tror det er veldig individuelt hva legene sier. Jeg mistet når vi prøvde første gangen. Var jo da hos lege etc. men han sa ingenting om å vente. Ble gravid 16 dager etterpå,som resulterte i en frisk jente:) Er kroppen klar er det vel ingenting i veien for å prøve?

Skrevet

mista 10 mars. ikke positiv test lenger,men hormonene er i ubalanse..så jeg er kvalmere nå enn da jeg var gravid. Jeg slutta også å blø i går..

Skrevet

Kjenner så godt igjen den følelsen...Jeg hadde en SA 18 feb og var helt knust.. satt å gråt under innvendig UL da gyn konstaterte at det var en SA... Hun sa til meg at jeg ikke behøvde å vente på en mens, var mange jenter som kom til henne 4 uker senere og var gravid på ny... Men jeg måtte absolutt vente til jeg hadde sluttet å blø pga infeksjonsfare... dette er faktisk veldig viktig, jeg er sykepleier og har jobbet på gyn avd og en infeksjon i underlivet er ikke noe å spøke med.. Jeg sluttet å blø etter fem dager og var til undersøkelse for å se etter rester.. dette var en komplett abort og vi kunne bare sette igang igjen.. om je blir gravid eller ikke veit jeg ikke, men jeg har lange sykluser så vi får bare se.. Lykke til! Den vonde følelsen blir litt bedre med tiden... :)

Skrevet

Jeg har også hørt dette, men verken lege eller gyn sa noe om dette da jeg mista i høst. Har hørt mange leger har begrunnet det med at det blir så vanskelig å beregne termin hvis man blir gravid før man har fått en normal mens. Vi begynte å prøve igjen så snart jeg hadde slutta å blø, det var det som føltes mest riktig for oss. I tillegg sa gyn at han ville ha meg inn i uke 6 for innvendig ul neste gang jeg ble gravid, så da vil vel termin bli beregnet ut i fra ul'en uansett....

Ønsker deg lykke til, og sender trøsteklemmer til deg og alle andre som har mistet spiren sin... Det blir lettere med tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...