jonamam Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Er det dager du er oppsatt for å jobbe, og du har fast vikariat som har vart mer enn to uker(tror jeg det er), skal du ha betalt for de dagene i påsken. Står du på en fast vaktliste/timeliste?
1stor1liten =) Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2008 spurte for sambo. han jobber fullt hver dag , har skrevet kontrakt for fast ansettekse fra 1.mai. han har jobbet i denne jobben siden juli sist år
Darth Vader Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Da tror jeg han får betalt. Jeg jobber i et engasjement som går ut 31. juli - og jeg får i alle fall betalt i påsken, 1. mai etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå