Gå til innhold

Prøver meg her inne jeg og da...


Mia og gullgutten!

Anbefalte innlegg

Fikk positiv test i dag, og det vil si termin 27. november..

Nå håper jeg at alt går bra, og at vi slipper skuffelser denne gangen. Ser ut til at vi er mange her inne, og håper å bli kjent med mange!!

Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Ser at vi logget oss på omtrent samtidig.Jeg har aldri vært her inne før,men ser at det er mange her inne:)Da har du termin nøyaktig èn uke etter meg,jeg har den 20.Jeg fikk den første sønnen min den 30 november så jeg får prøve å unngå å få den dagen:)Har du flere barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er første denne ja. Er så spent om det går bra denne gangen, hadde en MA i desember 10 uker på vei, så jeg kommer nok til å være ganske nervøs. Skal kontakte gyn etter påsken og avtale tidlig UL i uke 8. Fikk lovnad om det sist.

Har vært her inne siden jeg mistet, men ikke i prøveperioden før. Veldig koselige forum her, trives kjempe godt.

 

Er du gammel? 27 jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. jeg har også termin 27 november:) mitt første:)

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy Silje. Kanskje vi kan bli en liten gjeng som har termin i slutten av nov som kan følges :) Hadde vært gøy!!

Sennende når det er nr 1. Alt er så nytt, og skummelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det går bra denne gangen,kan ikke være så uheldig at det skjer igjen.Men forstår godt at du er nervøs.

Jeg er 29 år.Fikk nr 1 når jeg var 19 og nr 2 når jeg var 23 så derfor føles det kjempelenge siden..eller..det er jo det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en stund siden sist til deg og da. Så spennende det skal bli med ny bebi i huset da :)

.SKal bli spennende å se hvordan det utvikler seg framover nå, plutselig er det sommer og mage på hele gjengen her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...