Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på rugedag 13.Testet negativt dag 11 og 12, så har egentlig mistet håpet, selv om jeg ikke har fått mensen enda. (skal teste i morgen og da) Har ikke hatt noen symptomer de siste dagene heller. Magen er mindre enn den har vært på lenge... Så da får jeg bruke påsken til å forsone meg med at første forsøk gikk i vasken. Men vet dere når man kan sette igang forsøk nr. 2? Har fem egg på frys, så de anbefaler kanskje et fryseforsøk neste gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig du er som har fem egg på frys!!! Jeg tror du kan begynne allerede i neste syklus så lenge du ikke ble gravid. Dersom du hadde testet positivt og mistet (noe jeg er redd jeg er i ferd med å gjøre....) må en stå over en syklus slik at kroppen kan "reparere" seg selv..

Men når det er sagt så er ikke håpet ute for deg. Det kan være du tester positivt på rugedag 14! Lykke til :-)

Skrevet

Tusen takk for svar! Ja jeg kan jo fortsatt teste positivt, så jeg får vente til i morgen. :0) Håper spiren din klorer seg fast, og at alt går bra! Lykke til!

Skrevet

hei Olianna!

Lurer på det samme. prøvde å ringe Porsgrunn i stad men de er vist allerede stengt for påsken :-(

Testet i dag igjen dag 12 og fortsatt negativ. ikke antydning til skyggestrek engang Åhhh.

Lite symptomer igjen her også bortsett fra høyere temp. orket bare ikke gå på jobb i dag jeg.

Hm tror også man kan starte neste syklus men skulle ønske jeg viste mer om hvordan det foregår. mensen har ikke kommet enda men den er vel rett rundt hjørnet. Hvordan foregår fryseforsøk egentlig? har fem på frys jeg også.

Var ikke helt sån påsken skulle bli da.

Skrevet

Hei Tuppelupp,

er hjemme i dag jeg og. Begynte ferie på fredag, men vet ikke hvor godt jeg har hatt av å gå gjemme å "føle på det" hele tiden. Samboeren min tror fortsatt jeg er gravid da, men jeg kjenner kroppen min såpass at jeg ikke tror det er noe håp. Skikkelig tungt og trist!

Porsgrunn stengte for påsken på fredag. Vi får snakke med de neste tirsdag og høre om hva som skjer nå. Vet veldig lite om fryseforsøk jeg og, men tror kanskje ikke man blir stimulert så kraftig og dermed mindre hormoner. (puh.. er så klar for å få tilbake mine egne hormoner). Men det er vel på en måte et "bonusforsøk" for går ikke på noen av de tre forsøkene våres.

Skal ta kontakt med en bekjent av meg til uken. Hun har gått til fotsoneterapi. De var igjennom tre forsøk og et fryseforsøk. Men på siste forsøk prøvde de en fotsoneterapeut, og tror du ikke de fikk det til da! Jeg vil prøve det som kan prøves.For dette skal gå!

Har du sett funksjonen "Personlig melding" forresten? Prøvde å sende deg en PM for en stund tilbake. Gå på Din egen side, der har du en postkasse. :0)

Hvis mensen kommer så skal jeg ihvertfall unne meg masse god rødvin i påsken. Godt at det er ferie så vi har noen dager å fordøye dette!

Trøsteklem fra meg

Skrevet

vet hva du mener blit kanskje litt vel mye tid til å tenke i påsken. var derfor jeg hadde håpet på litt info om fryseforsøk sån at jeg ikke stresser sån i hodet i påsken. tror også at det er mindre hormoner og det er jo bra. humøret mitt har vært helt håpløst! men samtidig er jeg redd for at jeg ikke skal få nok hormoner til at slimhinnen blir tykk nok. er det jeg frykter at skjedde nå. Før jeg kom til porsgrunn mente nemlig gyn at slimhinnene mine var veldig tynne, så kanskje det ikke var nok med hormoner? Hm bekymrer meg jo for alt da...

Høres ut som mennene våre er like hehe. Min har vært sikker han også, men i dag er han vel gått over til at så lenge det ikke er dag 14 og mensen ikke er her så er det gode grunner til positiv.

jeg tror nå heller at mensen holder seg unna pga medisiner og stress.

Kose seg med rødvin høres ut som en god plan :-) jeg skal på hytta med mine avholds svigerforeldre så det går dårlig men mulig jeg tar en tur på puben ja :-)

mamma kan litt fotsone så kanskje jeg skal høre med henne. Vil jo at dette skal gå bra og gjerne fortest mulig!

Personlig melding hadde jeg ikke fått med meg nei. Så kos!

Vi kan jo meldes i løpet av påsken. Har med pc på hytta.

Trøsteklem til deg også!!

Skrevet

Har hatt 4 forsøk til sammen, og alle gangene måtte jeg vente 3 mnd. mellom hver - altså 3 blødninger. På Riksen så gjør de det sånn, grunnen er at de vil at kroppen skal være normalisert og ha stabilisert seg før en går i gang med neste forsøk. Større sjanse til å lykkes da. Sist så mistet jeg og skal i gang med frys, måtte allikevel vente minst 3 blødninger.

Skrevet

Sikker på at dere ikke tester for tidlig, folkens!!=) Ville ikke mistet håpet før en skikkelig blødning kommer. Og - husk det er noe som heter festeblødning!! Det fikk jeg på mitt andre forsøk i 2006. Var sikker på at jeg ikke var gravid, men blødningen varte kun i en halv dag, og jeg ble gravid. Har nå en flott datter - og holder nå på med søskenfosøk. Sprayer for harde livet nå...

Lykke til ialle fall!!!

Skrevet

Å! Så heldige dere er som har egg på frys! Jeg endte opp kun med 1 gullegg, men det gikk dårlig... Har fått beskjed fra Riksen om å gå ned litt i vekt før jeg får nytt forsøk, men kan få prøve aih i mellomtiden...

Skrevet

På Ullevål må man ha tre blødninger etter et ordinært forsøk for neste forsøk, etter fryseforsøk får man begynne allerede i neste syklus.

Håper det ikke blir aktuelt for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...