Gå til innhold

Jeg ble ikke SLANKERE av å rocke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det bare hjalp på mitt problemområde, som er hofter og mage. Jeg ble slankere fordi jeg spiste sunt og trente. Problemet mitt var bare at uansett hvor mye jeg trente så var de jævla "lovehandelsene" fortsatt der! Den ringen er drittung og slår/masserer, noe som øker blodsirkulasjonen. Dette har hjulpet meg fordi jeg er dritsta og fortsatte, selv om jeg fikk blåmerker til å begynne med, og selv om det var vondt de første dagene. Det angrer jeg ikke på.

Her er greia: det er ingen mirakelkur! Det er ikke noe nytt at hard massasje hjelper på cellulitter/fett, og det er ikke nytt at å jobbe hardt med magen hjelper med å få magemuskler! Ikke forvent at dette gjør deg slank hvis du er overvektig og ikke trener/spiser sunt! Det trodde jeg var opplagt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da lanserer vi marikanaris måte for en fastere kropp.Få noen til å slå deg med en stokk daglig. Etterhvert vil du bli tynn.

Du prater så tull. Rockeringen gjør deg aktiv. Den gjør at du bruker muskler du ikke brukte før.Derfor går du sammen.

Dersom man ble slank av massasje ville det ikke vært feite folk i verden.

Skrevet

Hvor mange innlegg skal dere lage om dette?

Jeg foreslår Rockering-forum.

Skrevet

Hahaha, selvfølgelig vil også overvektige mennesker minske i omfang!

Skrevet

Man blir vaffal slankere mella øra v å rocke,det ser jeg jo.

Trodde at tv-shopprodukter hadde utspilt sin misjon,at folk var litt smartere nå,men guess not.

Ah,jeg tror jeg skal slå meg opp på rockeringsalg til visse kommuner i Nordland,kommer til å tjene en hau av penger når jeg dukker opp på neste kommunestyremøte der oppe.

Skrevet

Det er ikke nytt at massasje hjelper på cellulitter, Doppler. Kan ikke du lese litt om det og få det inn at dette ikke er min idè? Ikke er det vanskelig å drite i hva som fungerer for andre, selv om du ikke ser håp fra der du sitter.

Skrevet

He,he, he, jeg tror jeg dør av latter. Er det mulig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...