Gå til innhold

Noen som eier en Troller jogger her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres erfaring med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen her i kveld som eier en slik vogn?

Skrevet

Vi har nettop kjøpt en som vi bruker i bhg. Ikke så veldig god å trille (vi har uten svingbart forhjul) men så er jeg vant til oth også, og den er jo best.. Men 2 åringen vår sover godt i den og den står bare i bhg så vårt formål dekker den:) Lett da, veier nesten ingenting.

Skrevet

Suupert! Endelig noen som kunne si noen ord om denne :) Er den lengere enn andre trehjulinger? Hvordan virker kvaliteten (ja, vet det ikke er lett når du eier en OTH, noe som jeg også vil ha når jeg får råd ;))?

Har du rukket å prøve den i terrenget? Er den grei å kjøre i butikker? Takker for svar :)

Skrevet

Vet du hva... jeg har bare trillet den fra bhg en gang og syntes den var fæl å trille. Da var jeg høygravid riktignok, men gutten min veier bare 12 kilo og vognen er lett i seg selv. Meeeen tipper det var fordi jeg er så bortskjemt... hater virkelig vogner som ikke roterer rundt sin egen akse:)

Men okei i kvaliteten, man merker jo riktignok forskjell fra feks oth, men ikke så mye dårligere enn Quinny'n syntes jeg, bittelitt kanskje... og helt på høyden med feks hartan skater. Veldig enkel patent da, men det enkle er ofte det beste right?

Kalesjen er veldig lang og fin, men god sikt igjennom når man triller. Den er nok litt lenger enn gjennomsnittstrehjulingen, men det gjør liksom ikke noe. Grei å legge sammen osv. Og viktigst for oss da er at barnet sover godt i den, for vi bruker den bare i bhg egentlig. Pappaen syntes heller ikke den var noe god å trille...

Skrevet

Ok! Tusen takk for svar :) Høres ut som en grei vogn til vårt bruk og ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...