Gå til innhold

Full månde


ragnhild!

Anbefalte innlegg

Lang fredag e d full månde å d sies jo at d blir født fleir barn rundt da.. :) Har hørt tre daga enten før eller etter.. spennende... Har så løst å treffe lille babyen min nu.. :)fleir som e utålodig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

først bare MÅ jeg korrigere og si at det heter fullmåne,ett ord og ingen D altså...

håper forsåvidt at han ikke har sånn hastverk her,har ikke termin før om en måned,så han kan vente til neste fullmåne for min del... :) men hadde vært stilig å føde ved fullmåne,det er jeg enig i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då høres det ut som någe å satse på for min del. Tri dager itte fullmåne, vil jo sei 2. påskedag, og då passe det jo ypperlig =)

 

Sjøl om eg ikkje har termin før 20. april, gjør det ingenting om han komme nå. Vær velkommen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vert kjempe å født på fullmåne. har termin 5 april men 2 uker før skader ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Håper du virkelig at babyen din blir født før 37 uker?? selv om det helst går bra, er det nok best for den å vente litt til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen e jo heilt ferdig. Ska bare bli litt større, og tri uker før termin e jo ingen problem i det heila tatt.

 

Når det e sagt, så går eg nok på øvetid, for dette e min fysste, og gutten komme når han e klar. Enten det e tri uker før eller to uker itte termin =)

 

God påske =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

d sies jo også at på floa/høyvann + fullmåne bruker d brake løst..hehe

er fullmåne den 6.april også:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på fredag er jeg fullgåtte 37 uker så da kan han gått komme. men jeg tror nok ikke han kommer før 14 dager over terminen slik storebror gjorde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt om skriveleif eller dysleksi?? Teit av deg å henge deg opp i hvordan man har skrevet det....

Men over til hva temaet handler om... Hadde vært moro å føde ved fullmåne men 3 uker før tiden er litt tidlig..får være i magen så lenge den kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det stemmer at tassen kan bli født inatt, blir jeg strålende fornøgd. Er 37 + 2 og nå er den stor å god og kanskje en ferdig liten tass der inne..

Begynner å bli veldig lei nå og håper på at det kan skje når som helst. Hodet er festet og alt er på stell...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kunne gjerne kommet nå for min del! :) ganske så tung og lei nå.. har 13 dager til termin så nå er jeg klar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha min ut oxo=) 13 dager til termin men bare 3 dager til ks da=)

Går fort i svingene nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklage, men det er ikke fullmåne 6. april. Dette forekommer kun en gang i mnd. 6. april er det ingen måne i det hele tatt!

Neste fullmåne er 20. april. Min termin, så kanskje han kommer når han skal =)

 

Noen som fødte langfredag ifb med fullmånen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...