Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

først bare MÅ jeg korrigere og si at det heter fullmåne,ett ord og ingen D altså...

håper forsåvidt at han ikke har sånn hastverk her,har ikke termin før om en måned,så han kan vente til neste fullmåne for min del... :) men hadde vært stilig å føde ved fullmåne,det er jeg enig i...

Babyen e jo heilt ferdig. Ska bare bli litt større, og tri uker før termin e jo ingen problem i det heila tatt.

Når det e sagt, så går eg nok på øvetid, for dette e min fysste, og gutten komme når han e klar. Enten det e tri uker før eller to uker itte termin =)

God påske =)

Annonse

Har du hørt om skriveleif eller dysleksi?? Teit av deg å henge deg opp i hvordan man har skrevet det....

Men over til hva temaet handler om... Hadde vært moro å føde ved fullmåne men 3 uker før tiden er litt tidlig..får være i magen så lenge den kan :)

Hvis det stemmer at tassen kan bli født inatt, blir jeg strålende fornøgd. Er 37 + 2 og nå er den stor å god og kanskje en ferdig liten tass der inne..

Begynner å bli veldig lei nå og håper på at det kan skje når som helst. Hodet er festet og alt er på stell...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...