KR0705 Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Hei. Jeg skal begynne på min første pergokur. Står på eska at jeg skal begynne på 4 syklussdag. Problemet mitt er at jeg har Hatt små blødninger siden lørdag, ikke friskt blod. Har hatt litt vondt i magen, men føler ikke at jeg er helt i gang.. Hva pleier dere å gjøre???
Lille jente Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Legen min har gitt meg beskjed om å begynne når jeg har friskt blod. Man merker jo i grunn at NÅ er mensen i gang...eller?
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Hei. Hvis du er usikker syns jeg du bør ringe legen og spørre hva de mener. Det har jeg gjort i lignende tilfeller... Er nok best å høre hva legen mener, for det er jo ikke 100% sikkert at vi andre har hatt like sykluser selv om mensen ikke kommer helt i gang... Lykke til med pergokuren
KR0705 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2008 Takk for svar. Jeg har hatt så rare syklusser at det er lenge siden jeg har hatt ordentlig mensen. Da har det bare kommet småblødninger som varer i 1-1,5 dag. Får ringe legen min i morra. Men leste i pakkningsvedlegget at man kan begynne uten mensen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå