tonemor81 Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Hvis jeg står en stund, ikke kjempelenge heller, men f.eks. hvis jeg står på badet og sminker meg, så blir beina mine rød- og blåflekkete, skjoldete på en måte, akkurat som om alt blodet forsvinner ned i beina. Hva kan dette være? Dårlig blodsirkulasjon? Har vært sånn lenge, også før graviditet, men er mye verre nå. Tror jeg har litt vann i kroppen også. Mye mer cellulitter enn før og sokkene lager søkk i anklene. Kan dette påvirke blodsirkulasjonen? Er ikke vondt eller noe, men det ser ikke ut i måneskinn. Setter jeg meg ned eller går litt, får huden normal farge igjen. Huden blir også veldig fort blåaktig når jeg er kald. Flere som har opplevd dette??
skatten kom i mai :) Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 eg hadde tatt kontakt med lege / jordmor og hørt med dem.. dette hørtes ikke godt ut! bedre føre var enn etter snar...eller no sånn..
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Har ikke opplevd det du skriver, men ville anbefalt deg å kjøpe støttestrømper på apoteket. Hjelper VELDIG for vann i beina Jeg er helt avhengig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå