Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. på alle dere som kan si dere har 100 dager igjen..osv.. Jeg har over 150 dager igjen, og syns tiden går så utrooooooolig sakte!! ikke kjenner jeg noe særlig spark ennå heller, enda jeg er 3.gangs og er 18 uker på vei.. Er frustrert!! Trenger litt oppmuntrende ord her :( snufs..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i uke 16:) vær glad det ikke går så fort;) fødselen er jo ikke noe å glede seg til:) auuu:) bere vent til det e gått 4 uker til og sparkene kommer for fullt..det er så koselig..kunne gått gravid i 5mnd leeenge..beste tidspungtet i hele graviditeten:) du er ikke kvalm,magen er perfekt,sparkene kommer,du er ikke opphovnet..osv...gled deg om 4 uker du:)

Skrevet

personlig synes jeg det ikke er noe spesielt morsomt å gå gravid.. så håper bare tiden går fort fort fort! Så klart koselig med spark, men er jo enda bedre at babyen faktisk er ute da..hehe. Så enig med deg jojo

Skrevet

Jeg burde jo være enig med deg, maria, for dette er desidert siste gang jeg skal gå gravid, så jeg burde jo bare kose meg med magen og nyte mitt siste svangerskap.. Er bare så utålmodig!! Men, takk for oppmuntrende ord. begge to =)

Skrevet

Hmmm, jeg har ikke tenkt over at dette kan være mitt siste svangerskap... Da vil jeg ikke føde helt enda selv om jeg gleder meg til å se han lille i magen :)

Skrevet

Det er definitivt mitt siste svangerskap også...men man blir jo så utålmodig... er mest spent på om alt er bra liksom.

men vi får nyte det, kommer jo en fin tid i vente med vår og sommer, så tiden skal vel gå fort..bare vi får unna mars og delvis april nå:o).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...