Gå til innhold

Hva skjer med vekten min!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt med de siste 3 kg etter graviditeten en god stund nå. Det er 6,5 mnd siden fødsel.

Men i går var jeg bare 0,3 kg fra startvekten. Men når jeg veide meg i dag hadde jeg pluttselig gått opp 3 kg igjen!!! Hvordan er det mulig å gå opp 3 kg på et døgn?? Ikke fråtset jeg i mat heller i går!

Jeg veide meg på samme vekten, til så og si samme tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du akkurat hadde bæsja når du veide deg første gangen?

Skrevet

Haha, om bæsjen veide 3 kg synes jeg synd på deg på det dobesøket!

Skrevet

HI

Hehe Nei, jeg bæsjet en stund etterpå faktisk. Så den var med i beregningen både i går og i dag! hehe

Skrevet

Sikkert mye vann i kroppen idag da,vekta kan variere med 3-4 kilo på få dager pga vannet,så du må veie deg over flere dager til samme tid for å se ca hvor du ligger henne.

Skrevet

HI

Ja, det er jo mulig at det er vann. men syns 3 kg er mye jeg altså!

Skrevet

Ikke alltid det henger på greip, hvis du f.eks spiste mye salt mat for et par dager siden kan det binde vannet i kroppen i dag...

Skrevet

Har du digital vekt eller sånn eldre som må stilles?

Kan jo hende at den har blitt fiklet med, eller at den (vekten) trenger nye batterier?

Skrevet

Har digital vekt. Ja, jeg mistenkte også at det var noe gale med vekten, men sambo veide seg også. og med ham var det liten forskjell.

Merkelige greier... men mulig det er saltet og vann ja.. for jeg spiser nok litt for mye salt :(

Skrevet

Hos oss viser vekta forskjellig alt etter hvor på badgulvet jeg plasserer den... Gulvet heller litt så det må være det som virker inn.

Derfor bruker jeg å plassere vekta på ganggulvet før jeg plasserer min smekre kropp på den.

Kanskje det kan være en lignende forklaring hos dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...