Gå til innhold

Helnorsk rockering uten blaamerker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Paa rockering.no finner dere en rockering til 298 kr.+99 kr frakt(hvis jeg husker rett)

Tror ikke den gir noen blaamerker og med vekt paa 350 gram saa vil den ogsaa virke paa sideflesket.Den kan ogsaa brukes paa andre deler av kroppen.

Finnes til barn.

Den leveres ogsaa med instruksjonsvideo.

Ta er titt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei nei nei. Du skjønner, her inne tenker man ikke selv. Man gjør som alle andre. Så om alle andre har en sports hoop fra usa som koster skjorta og ræva, da er det det man må ha.

Skrevet

Ha,ha den var god:)

Vel,jeg er vel ikke som alle andre her da.

Skal starte med min blaamerkefri ring om ca en uke saa faar vi se om denne funker:)

Skrevet

Da koster den mer enn den fra USA når man regner med frakt. Så det er jo kjempesmart! Tenk selv: betal mer!

Hele poenget med den som gir blåmerker er jo at den masserer vekk sideflesket. Men men, styr på. Se om du får det samme resultatet. :o)

Skrevet

Den fra usa er likevel billigere da og den kan vel også brukes på flere områder slik som denne fre rockering.no

Jeg vet ikke hvem som er best, har ikke kjøpt meg enda, men har planer om det, så da skal jeg vurdere begge to opp mot hverandre.

Skrevet

LOL flesk kan ikke masseres vekk Marikanari. Det er vekta som gjoer at du bruker kroppen og dermed trimmer vekk flesk paa god gammeldags maate ;-)

Skrevet

Den finnes i butikker i Norge.Det er bare aa gaa inn paa siden hennes aa les litt:)

Skrevet

Man vil da see raalekker ut med blaamerker paa hals og armer:)

Skrevet

Jeg må bare føye til at "helnorsk" er det dårligste salgsargumentet i verden. Det er å spille på folks frykt for nye ting, samt at det gir en totalt falsk form for trygghet. Det gjelder alt av varer og tjenester. Ting som er overpriset bare fordi de er fra Norge og fordi folk tror at det må automatisk bety at de er bedre kaller jeg lureri.

*phu* Jeg hater virkelig det salgsargumentet! ;o)

Skrevet

Dette er et produkt laget av en norsk dame.

Ikke noe galt med aa stotte norske varer istedenfor utenlandske:)

Det er ikke jeg som selger disse varene,men jeg som kalte det for helnorsk vare.

Skrevet

Vil bare si at den typen rockering som kjøpes på rockering.no er ikke noe mer "helnorsk" enn den som "alle" har kjøpt direkte fra USA. Hvis du går inn på den amerikanske siden, så ser du at rockering.no har enerett som utsalgssted her i Norge på å selge slike rockeringer. Så sorry, den er akkurat den samme som den som "alle" har kjøpt direkte fra USA, men de har bare vært litt "smartere" å hoppet over et fordyrende ledd, nemlig den norske importøren av disse rockeringene.

Ellers vil jeg bare si at akkurat den vekta på 350g, - akkurat den typen her du nevner, kan jo ikke sammenlignes med den som "alle" har kjøpt seg. De veier jo 1 - 2 kg, noen til og med mer tror jeg, så det sier seg selv at disse gjør mer nytten enn en lettvekter til 350g.

Skrevet

Sitat fra hjemmesiden til rockering.no

De fleste oppfinnelser oppstår grunnet et uløst problem. Slik er det også med Synnøves oppfinnelse, den sammenleggbare rockeringen, som Synnøve Engeset AS selger og produserer. Synnøves rockering er patentert.

Ergo prater du dritt.

Skrevet

Neida,det er ikke den samme rockeringen som bestilles fra USA.

Det er en annen og poenget er at folk skal faa flere ringer aa velge mellom.

Ringene trenger ikke veie flere kilo for at den skal virke.

Er ringen for tung saa er det ringen som gjor jobben og ikke personen.

Skrevet

finneringenledigenick refererte vel til den som selges på rockeringER.no - det er nemlig acu hoop'en fra usa. Den som selges på rockering.no er noe som Engeset har funnet opp ja. Hvorvidt den er like bra som acu hoop er en helt annen sak, det kan godt tenkes.

Men doppler, du som er så drittlei alle rockeringinnleggene - hvorfor i alle dager svarer du på alle trådene om rockering da????? Skjønner ikke det jeg.. er mye her som irriterer meg også, men gidder ikke bruke tid på å svare på det. ;)

Skrevet

Som aerobicinnstruktør er jeg opptatt av trening. Jeg er opptatt av at folk skal være aktive. Men jeg gidder ikke fjas. Og jeg tror at 90% av de som kjøper seg rockering kommer til å bli skuffa. Fordi noen her inne markedsører det som punktslanking. Så jeg prøver da å formidle et litt mer nyansert bilde av rockeringen som metode.

Skrevet

Ok, det var jo faktisk en god grunn. :) Mener bare jeg leste et sted at du var drittlei rockeringinnleggene - men i likhet med flere andre som var drittlei innleggene så lager dere stadig nye innlegg om hvor lei dere er... ;)

Jeg har forøvrig nå sendt en pm til moderator Hannah da jeg ikke fant mailadressen i en fei, og spurt om vi kan få et eget rockeringforum.. kanskje du vil følge opp der da, og gi tips om trening osv til alle rockedamene?

Skrevet

Det var ikke spesielt bra formulert av meg, nei. ;o) Fett masseres ikke vekk, men økt blodsirkulasjon hjelper på forbrenning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...