Mia og gullgutten! Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Kommer forsiktig diltene etter jeg.. Fikk en svak positiv nå Skal skjekke igjen med dig CB når jeg får tak i:) Hvordan går det med deg? Formen bra?? Er så glad jeg, men livredd også..
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Nei, såååååå moro =) =) Gratulerer så mye, du er nok gravid da vet du, men he, he, man må jo nesten dobbeltsjekke ja! Gleder meg stort at dere har fått det til igjen, og denne gangen må det gå bra med oss begge Jeg inviterer deg herved til å joine oss på IKM uke 11 tråden vår på novemberklubben, og gleder meg til å ta følge med deg videre Jeg forstår så godt at du er redd. Jeg veksler selv mellom gledesrus og bekymringsrus.... Hatt en litt småtøff opplevelse også, var på min første UL i går, og den ble ikke helt som vi hadde håpet. Long story, så vil du lese, så finner du det inne på uke 11 tråden jeg nettopp snakket om Men, jeg er ved godt mot, prøver i alle fall. Er 100 % sykmeldt på ubestemt tid, flying start får en si, men håper at alt er normalisert ved neste UL den 4. april! Men så koselig da du!!! Dette var virkelig gode nyheter! Fant ikke igjen uke 11 tråden vår på bli gravid, så trodde ikke det var igjen noen der nå! Gladmeldingen i dag =) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå