Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Er det farlig å bruke vibrator/dildo i svangerskapet?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Vibrator på utsiden har jeg lest skal være helt trygt, mens man skal være litt forsiktig med å bruke dildo langt inn i skjeden. Selv var jeg dødsskuffet med vibrator - jeg fikk jo orgasme, kjente sammentrekningene i skjeden, men det var ikke deilig som det pleier - bare helt mekanisk. Sukk. Andre sier at orgasme er mye bedre når man er gravid. Jaja.
*Super*Mamman* Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Det er ikke anbefalt å bruke vibrator på innsiden iallefall. Grunnen er vell at de er usikker på hvor vidt det er farlig eller ikke.. Noen mener det kan sette i gang fødsel ( en fordel for dem som går på overtid kanskje, hehe), og at det forstyrrer hjertefreksvensen til baby... Ikke vet jeg altså, men er anbefalt å holde seg unna for sikkerhetsskyld... Men vanlig dildo uten vibrasjon kan du bruke, så lenge du ikke bruker den hardere enn normalt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå