♥Snulder Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Mine kjære små har fri fra barnehage og skole... Det er aldeles fantastisk... Bror og vesletutta har vært på tokt mens mor har våknet og vært på badet. Flink som gutten er, så har han forsynt sin søster med frokost. Knekkebrød med Nugatti, brødskive med brunost og en deilig jordbæryoghurt. Jenta er IKKE mett... av den enkle grunn at knekkebrødet ligger smuldret i sofaen, med tilhørende nuggatiklin all over. Våre flotte nyvaskede panoramavinduer har inntatt ett merkelig gulbrunt brunostslør fra golvet og opp i i ca 1 meters høyde. Og katten... som sist jeg så den hadde svart blank pels... sitter nå betuttet bak en stol med rosa seig guffe dryppende fra ørene... Fordelen er at den lukter deilig av jordbær:=) Jeg er såååå glad for at jeg skal på jobb onsdag og torsdag!!! Da kan far få gleden av å styre småtrollene sine;=)
Reveenka Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Du, vi kasn stikke en tur på Strømmen Storsenter, og så leverer ve dine grevlinger og min erevunger i Smørøyet barnepark en fire fem timers tid! c",) Eller skal du vaske vinduer i dag? c",)
♥Snulder Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2008 Tja... ved siden av å vaske vinduer..IGJEN:=/ Så skal jeg male ferdig ca 150 meter list... JIPPI!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Å nei......!!!!! Det er flott at barna er selvstendige, kreative og alt det der, MEN altså............det er ikke alltid resultatene blir så heldige......... RING EN polakk og så males lister og vaskes vinduer i en fei:-) Så kan du slenge beina på bordet og dibbe:-)
Gummelillan Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Oj, oj hørtes arbeidskrevende ut. Her har barnehagen vært åpen i to dager. Veldig god ordning i grunnen ;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå