1881 Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Ark annonserer med salg på spill med 50% avslag, men når det kostet ord pris 699 for Monopol her og nå som du kan betale med "minibankort" og de på leketøysbutikkene selger dem til ord pris på mellom 449 og 499 ja, da er det ikke mye tilbud når de har satt opp prisen! Såklart blir det rimeligere og kjøpe det der, men det er jo ikke 50% nedsatt av ord pris. Syns ark bokhandel utnytter kundene sine til og tro at det virkelig er bra tilbud dem har, men jeg setter ikke min fot inn der på lenge!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Da regner jeg med at du ikke handler på g-sport heller for de gjør akkurat det samme.
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Er ikke enestående for Ark det.... Mange matbutikker gjør det samme når de annonserer alle produkterer i en serie f.eks. all juice til 40 %.
Fire småtroll Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Alle butikkjeder gjør sånt... De setter veiledende pris som førpris, selv om det er få som faktisk selger til den prisen. Det er faktisk 699,- som er veiledende utsalgspris på Monopol her og nå, men vi har heller aldri hatt det til den prisen i butikken hvor jeg jobber.
Lille Ollebolle Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Syns det er litt merkelig åt de kan gjøre sånn.. Jeg jobber på en interiørbutikk, men vi kan ikke annonsere med en før pris uten at vi har solgt et visst antall til den prisen de siste 2-3 ukene. Hvis vi gjør det kan vi faktisk få en saftig bot.... Vet ikke helt hvem som har oppsyn med slikt, men det går sikkert ann å tipse noen om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå