Reveenka Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 På utallige oppfordringer(haha!) legger jeg ut linken til Dvergsnestangen. Og det er helt sant at man merker ikke at det er frikirken som driver den, annet enn at alt er veldig ordentlig og ordnet, og det er ingen halloi om nettene. Vårt stamsted når vi er i Dyreparken(har ligget der to eller tre somre....) c",)
Reveenka Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2008 Ler meg frynsete! Glemte den såklart! Skal vi se................................................. http://www.dvergsnestangen.no/ Herlighet..(bokstavlig talt!)
♥Snulder Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Fint sted:=) Noe dritt at man må være der minimum 3 netter i høysesong da.. Vi har en slik max ork på 2 overnattinger:=/
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Var inne og tittet igår. Så fint ut, men jeg tror ikke vi heller orker 3 netter.....har foreldrene mine på Tromøya som vi også må innom, men det finnes da mange fine steder nedover.......vi får lete og sjekke!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå