Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Jeg har ei venninne som brukte det og fikk aldri tilbake mensen etter det. Nå er de i gang med prøverørs, men lykkes ikke. Flere som har negativ erfaring med Nuvaring?
badass_suburban-mom Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Nope,men ei venninne av meg brukte fisering,og hun ble heller ikke gravid...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Ikke så rart hvis du har venner som er like dum deg selv, trash.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Jeg bruker rockering og blir gravid heeeele tiden....... Kjenner folk som bruker giftering og de fleste av dem blir gravide nesten med en gang de tar ringen i bruk........Forskjell på ringene gitt!!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Jeg brukte det i et par år før jeg fikk barn, det samme gjorde 3 venninner av meg. vi var alle super fornøyde og syntes det var en flott oppfinnelse. Derimot når jeg skulle begynne på den igjen etter fødsel, så likte jeg den ikke pga at jeg fikk mensen igjen da jeg satte den inn. men det hadde sikkert gitt seg da... Nå har jeg hormonspiral
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå