MadKiss*Jente i magen* Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 I dag har jeg vært på min første svangerskapskontroll:D det var super spennende også fikk vi høre hjerteslagene til barnet vi venter så spent på er så glad nå at jeg bare måtte dele det med flere andre som er glade for noe i dag??
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Ja jeg er glad! Glad for at solen skinner, jeg har fri, baby i magen og skal spise lunsj med ei god venninne som også er gravid. Og fredag reiser jeg til Spania!! Jippi!!
MadKiss*Jente i magen* Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2008 her er det også kjempefint vær er så deilig når ting går på skinner skal pakke nå.. vi skal reise å besøke familiene våre i påsken God påske folkens !!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Jeg er glad for at det nå er snart påskeferie for mann, og da skal vi kose oss sammen med ett lite nurk i magen, og to herlige barn. Håper på fint vær så vi kan gå litt på ski/akebrett og leke oss i snøen. Ha med oss niste og bare slappe av. Kanskje få litt farge igjen i ansiktet??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå