Gå til innhold

så glad jeg er :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg vært på min første svangerskapskontroll:D

det var super spennende :D også fikk vi høre hjerteslagene til barnet vi venter så spent på :)

er så glad nå at jeg bare måtte dele det med flere :)

 

andre som er glade for noe i dag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk positiv test i dag :))

Skrevet

Ja jeg er glad! Glad for at solen skinner, jeg har fri, baby i magen og skal spise lunsj med ei god venninne som også er gravid. Og fredag reiser jeg til Spania!! Jippi!!

Skrevet

her er det også kjempefint vær :D

er så deilig når ting går på skinner :) skal pakke nå.. vi skal reise å besøke familiene våre i påsken :D

 

God påske folkens !!

Skrevet

Jeg er glad for at det nå er snart påskeferie for mann, og da skal vi kose oss sammen med ett lite nurk i magen, og to herlige barn. Håper på fint vær så vi kan gå litt på ski/akebrett og leke oss i snøen. Ha med oss niste og bare slappe av. Kanskje få litt farge igjen i ansiktet??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...