Gå til innhold

Har dere symaskin, og bruker dere den?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og ja, i perioder naar jeg har lyst og tid. Syr mest klaer til meg selv og hobbygreier.

Skrevet

Vi har symaskin, en veldig fin en faktisk.

Bruker den ganske lite, men har sydd gardiner og nye hemper på håndklærne.

Skrevet

Har, men har ikke brukt den på lenge. Har sydd gardiner til leiligheten tidligere, men nå har vi kjøpt ferdigsydde. Har lagt opp bukser for venninne. Sydde klær når jeg var yngre men det endte aldri opp med å bli brukt, jo et skjørt som jeg sydde har jeg brukt litt. Greit å ha den stående, hender jo man trenger å sy noe. :)

Skrevet

Ikke som i syr for underholdning, men lapper klær, syr gardnier og annet forefallende. Kunne ikke tenkt meg å leve uten.

Skrevet

Ja, har en enkel en som jeg ha brukt en del.. Sydd trekk på stellematte, gardiner, skipose og litt sånn.. Noen ganger bruker jeg den mye, andre ganger ikke fult så mye..

Skrevet

Var så heldig at jeg fikk en til jul. Har brukt den en del og er veldig glad for at jeg fikk en billig og enkel en som jeg skjønner. Har sydd gardiner, løper og "vegglommer".

Skrevet

Fikk en av mamma for noe år siden til jul og ble riktig så sur over julegaven...

Men det er jo greit å ha i hus da. Selv om jeg sloss med den og får vaser på tråden etc de få gangene jeg tar den fram.

Har vel såvidt sydd noen kafègardiner til kjøkkenet og montert et par strikkeplagg med den.

Skrevet

Ja og ja.

Fikk i julegave fra mamma og pappa. Ble kjempeglad! :)

Skrevet

Har symaskin, syr til tider ganske mye med den. Greit nå når jeg har syrom og den står fremme hele tiden.

Syr vognposer, stellevesker, bæreseler, barneklær, div mapper og litt forskjellif annet.

Skrevet

Fikk symaskin i jule-/bursdagsgave av mamma og pappa =) Har brukt den ja, og håper på å få brukt den mere når hobbyrommet blir ferdig! Er bla nesten ferdig med en Mei Tai som burde bli ferdig innen 9 uker...

Skrevet

Jeg har. Bruker den lite, mest til å legge opp gardiner, bukser o.l. Selv om den er lite brukt er jeg glad for at jeg har den :)

Har jo ambisjoner om at jeg skal bli flinkere til å sy når jeg får bedre tid, he he...

Skrevet

Ja, men har ikke brukt den enda..Kjoepte den kun for halvannen maaned siden og har ikke hatt tid til aa ta den frem enda..Blir etterhvert da haaper jeg ;-)

Skrevet

jepp. syr pose til vogna nå.

Skrevet

Ja.

Syr ikke så mye da. Har vært mest sånn "må-gjør-ting" som gardiner, legge opp bukse o.s.v.

Har vel sydd et par ting på hobbybasis i tillegg.

Skrevet

Fikk i 30 årsgave og den står enda i esken, snart 8 mnd senere. Blir vel brukt etterhvert......kanskje....hehe...

Skrevet

Ja og ja.

Mamma fikk sin første symaskin av sin mor når hun fikk meg. Men istedet for å kjøpe en ny til meg, ga hun meg den gamle sin og kjøpte seg en ny selv.. Så symaskinen er like gammel som meg. Snart 28 år gammel. Men den er god nok for mitt bruk, og mammas maskin blir brukt mye mere enn jeg bruker min. Syr gardiner og duker og putetrekk og sånt med den. Sydde tilogmed sengetøy til Lillewirre med den før hun ble født.

Skrevet

Ja, bruker den absolutt.noen ganger mye og andre ganger går det flere mnd mellom hver gang jeg tar den frem...

Skrevet

Nei, men skulle gjerne hatt en merker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...