Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får stadig kynnere. Kan være at jeg merker det bedre nå siden jeg har født før, men kan ikke huske at jeg hadde kynnere så tidlig sist. Er det normalt? Er i uke 21 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hatt kynnere siden uke13, er nå i uke 18.. Med forrigemann hadde jeg kynnere fra uke 16.. Det er helt normalt, ingenting å bekymre seg for =) Du skal bare være obs om de blir mer rie-liknende, men det kjenner du jo fort =)

Skrevet

Helt normalt etter det jeg har forstått.. Jeg er førstegangs, men har litt kynnere innimellom. Har merket at de blir sterkere nå i det siste. Jeg er 26+2 i dag =) Ut i fra det jeg har lest er det helt vanlig at gravide kvinner får kynnere. Mener å ha lest at det er vanlig fra uke 18 eller noe sånt.

Skrevet

jeg er 2.gangs og i uke 16.... har aldri opplevd kynnere. hvordan kjennes det? er det som minirier liksom?

jeg kommer sikkert til å bli kjemperedd om jeg får det. til å begynne med mener jeg....

Skrevet

Hva med "mens-smerter"? Har dere det også?

Skrevet

Jeg er i uke 24 nå, og har fortsatt mens-smerter innimellom, mer sjelden nå enn tidligere i svangerskapet.

Hva er egentlig kynnere? Jeg merket det ikke forrige gang jeg gikk gravid, og har ikke merket noe til det denne gangen. :)

Skrevet

Er også i uke 21. Har endel kynnere, særlig hvis jeg har sittet lenge og skal reise meg for å gå; da må jeg bare stoppe opp. Er ikke direkte vondt, men ganske plagsomt til tider.. Det som er "morsomt" er jo at magen blir knallhard og jeg tydelig kan kjenne hvor stor livmoren min er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...