M by M Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Må jo ha 5 middager på engang! Og jeg er så lei av å finne på mat, så jeg er tom i hodet! Kan du hjelpe?
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 karbonader med potetmos (det hadde vi i går, nam nam nam!!) , pølsegryte (2-3 stk middagspølser i biter og en sånn pose med pølsegryte), kylling med ris, saus og salat,kylling tandoori, makaronisuppe (tomatsuppe med masse makaroni).......ja.. kommer ikke på noe mer i farta!
celodi Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Vi ligger alltid på hotell i påsken,så får mat der=) d blir godt=) Hva med lammestek,biff,taco... vet ikke hav som er vanlig i påska jeg.. men litt mere sånn "søndagsmiddager "da ? og litt kosemat også..
*jaja* Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 lammelår svinekam laks ørret nei, nå sto det stille gitt..hehe.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Bakt potet med bacon ost og salat Fylt paprika wok Hambuger Pizza Kyllinggryte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå