Gå til innhold

idag skal vi til legen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

grugleder oss litt! var hos legen for ei uke siden og skulle høre fosterlyd da men fant ikke noe, såm ble lettere bekymra selv om legen sa det var normalt. skal ha med meg sambo idag, gøy for han og å høre hvis vi finner noe. ;) legen skulle sende meg på ultralyd hvis vi ikke kunne høre noe idag. er 14+2. vet ikke om jeg blir sendt opp med en gang da eller om jeg må vente til helt over påske, håper inderlig det er fortest mulig da.. håper alt går bra!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! da jeg var å sjekket fosterlyd var jeg 17uker på vei og legen min sa at det kunne godt hende at han ikke hørte noe, fordi den var så liten enda. Men han fant den såvidt, jeg kunne høre den svakt. Jeg tror nok alt er bra :) Han kunne godt sendt deg på ultralyd med èn gang da egentlig så du slapp å uro deg. Lykke til!!

Skrevet

takk for svar;9 ja jeg har skjønt at her i byen hører de på fosterlyd så veldig tidlig. har hørt at det ikke er så vanlig å høre etter fosterlyd så tidlig. ja synes og han kunne sendt med til UL med en gang, blir jo veldig bekymra og tror noe er galt siden dette er vår første. men nå krysser vi fingrene;)

Skrevet

Jeg skal også til legen i dag for å høre forsterlyd..

Gleder meg, sammt jeg er også litt nervøs..

Jeg er i dag 12+6..

Skrevet

Hos meg hadde de litt vanskeligheter med å finne hjertelyden med det samme, men det var fordi morkaka lå foran. Krysser fingrene for at alt går bra. Lykke til!!

Skrevet

alt gikk bra på UL idag;) vi hørte det bare svaaaaakt hos legen så han sendte oss opp til venting på UL heldigvis;) da fikk vi se en liten krabat som hadde et hjerte som slo kjempebra! alt var som det skulle være. en veldig stor lettelse!!! gikk også mer opp for barnefar at det var noe inni der hehe,, han smilte som bare det når den lille kom opp på skjermen! =) de reinte ut at jeg var mindre på vei enn menstermin, var visst 12 pluss 4 i følge målene fra hodet til rompa, altså ca 6 cm. trodde jeg var 14 pluss 2 idag. får fastsatt termin på ordinær UL;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...