Gå til innhold

der gikk vannet - men ingen rier og hjemsendt for å vente

Anbefalte innlegg

Skrevet

De setter fødselen i gang i morgen tidlig hvis den ikke setter i gang av seg selv. Noen som har erfaring? Noe jeg kan gjøre for å få fortgang på riene? Blir gal av å vente...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen råd er første gangs selv. Vil bare ønske deg masse lykke til . Snart har du den lille i armene dine. Blir ett lite påske barn,så koselig

Skrevet

Sett deg på huk og opp igjen og gjør dette 5-6 ganger per gang og gjenta ett par ganger.

Skrevet

Så spennende! Jeg ville bare prøvd å hvile så mye som mulig. Så lenge du blir satt i gang i morgen i alle fall.

Lykke til!

Skrevet

Vi er helt i samme båt jo! Vannet gikk hos meg også i natt i tillegg til at jeg fikk blødninger, så var på undersøkelse på føden. Alt heldigvis ok, så jeg er hjemme igjen. Nå ligger jeg bare her og venter...og venter...på rier... :-) Til meg sa de at de setter igang fødselen på 3. dagen etter vannavgang, så foreløpig vet jeg ikke mer enn at jeg skal på kontroll igjen imorgen tidlig kl. 0800 hvis ikke det skjer noe i mellomtiden. Tvi tvi for oss begge! ;-)

Skrevet

Dette skjedde meg ved forrige fødsel.. Hadde vannavgang <24 timer før jenta kom. Var nok ingenting som hjalp... (gå i trapper osv) Fikk rier klokken 7 på morgenen dag 2... Så slapp heller av, og samle krefter. Dere trenger dem!! Uansett blir dere jo satt igang hvis det ikke starter av seg selv.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...