Gjest Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Jeg fikk altså min ring i går og prøvde vel ca 2-3 minutter tilsammen, maks. Klarte uansett ikke rocke mer enn 15 sekunder i strekkfør den datt ned. Og allerede i går kveld hadde jeg blåmerker og var skikkelig øm, men det var jo delvis forventet siden jeg har hørt andre klage over dette. Prøvde igjen i dag, ca 2 minutter tilsammen (da orket jeg ikke mer, au-au!!! og forresten, klarte hele 25 sekunder i strekk på det lengste i dag :-)) og lurer på. Går virkelig blåmerkene bort av seg selv når man rocker når de alt er der? Og hvor lang tid tok det hos dere før de begynte å forsvinne og før det sluttet å gjøre vondt å rocke?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Det lurer jeg også på. Har ikke kjøpt enda, men har fått med sambo på det så vi skal kjøpe hver vår rockering etter påske.
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Det tok en uke før blåmerkene begynte å trekke vekk hos meg, men så er jeg motbydelig sta og rocket noen minutter morgen og kveld uansett.
Dronningen! Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Jeg har rocket siden jeg var 18 år og har aldri hatt blåmerker på hoftene.... Men knærne var ekstremt utsatt da jeg spilte ishockey i 1. divisjon! (Måtte bare, beklager!)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Hvor lenge bør man rocke i begynnelsen da?? Følger det med noen slags "bruksanvisning" når man kjøper de ringene?
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Hehe... Helt greit det ;-) Bare lurer på om du har sånn type rockering som jeg har eller vanlig? Jeg er forøverig en sånnsom nesten får blåmerker bare jeg ser på en bordkant, så å få blåmerker var forventet da, men gjør vondt likevel...
Sivalur Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 Følger med bruksanvisning ja. Begynner med et minutt om dagen og øker på. Må begynne litt forsiktig. Skal ikke rocke mer enn max 20 minutter i strekk, 3 ganger om dagen (mener jeg å huske at det stod).
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #8 Skrevet 18. mars 2008 Ja, det følger med. 1-3 minutter for dagen første uken, 3-5 minutter andre uken, 8-10 minutter tredje uken og så maks 20 minutter 3 ganger daglig etter det, men så mye kommer jeg nok ikke til å rocke uansett. Tenker jeg rocker omtrent daglig frem til jeg er fornøyd og så bare holder jeg det ved like ved å rocke 10-15 minutter 3-4 dager i uken etter det :-)
Dronningen! Skrevet 18. mars 2008 #9 Skrevet 18. mars 2008 Hehe.. De eneste rockeringene jeg har vært borte i er de ungene bruker i gymtimen så jeg kan ikke hjelpe deg:o)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 18. mars 2008 #10 Skrevet 18. mars 2008 Max 20 min pr dag, og max 3ganger pr dag. Skal begynne på mellom 1-3min, så øke uke2 til 3-5 osv...=) Begynte min andre uke i går, og er oppe i 7min 2 ganger daglig. Er vondt enda, og trodde jeg skulle sprekke etter 7!!min i går. Men det gkk, og jeg har ikke fått blåmerke enda=)
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #11 Skrevet 18. mars 2008 Tro meg, dette er noe HELT annet! ;-) De er store, tunge og med bølger på innsoden så det føles faktisk nesten som å bli slått på midjen og hoftene når man rocker. Min mann måtte også prøve og noe av det første han sa var "Steike det gjør vondt da!", hehe...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 18. mars 2008 #12 Skrevet 18. mars 2008 Herregud... jeg som får blåmerker bare jeg tenker på en bordkant.... når jeg lufta ideen for sambo i går kveld, nevnte jeg at noen hadde skrevet at dette var en form for "blåmerkemassasje".... Han kom da til den konklusjonen at jeg vil bli seende ut som jeg har blitt mishandla, med denne rockeringen.
Sivalur Skrevet 18. mars 2008 #13 Skrevet 18. mars 2008 Blåmerkene går jo bort da etterhvert. Var ei som skrev her igår, at etter to ukene var både blåmerkene og lovehandles'ene borte - og hun hadde rocket 10 minutter daglig. Gjenstår å se for meg, har bare hatt den i 4 dager og klarer ikke ett minutt enda, men det kommer, det kommer..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 18. mars 2008 #14 Skrevet 18. mars 2008 Ser for meg at dette blir veldig vondt i begynnelsen jeg da... når man allerede har fått blåmerker så skal man fortsette å rocke... au.... men hva gjør man ikke for skjønnheten =))
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #15 Skrevet 18. mars 2008 Kan jo "berolige" deg med at det var vært første 20-30 sekundene, etter det var det akkurat som om huden og musklene ble så mørbanket at de ble nummen og dermed var det ikke SÅ ille etterpå, hehe...
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #16 Skrevet 18. mars 2008 Er forøverig skikkelig god trim da, jeg klarer faktisk å bli godt andpusten og antydning til svett etter kun 2 minutter *rødme* (litt dårlig form ja :-P)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå