Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 er førstegångs..og lurer på hvor har dere kjøpt hentesett?takk før svar:)
vipsen*en av hver* Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 hentesett til å ha på babyen når dere reiser fra sykehuset.. de har forskjellige der du kjøper barne klær...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Hehe, visste ikke at det var et eget "navn" på det. Jeg har nå bare kjøpt et antrekk som jeg skal ha på babyen, jeg. Visste ikke at de solgte spesifikke hentesett :-p
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 ja den når man henter babyen hjem..må det vare spesiell, eller vanlig ..vet ikke helt jeg.. er det fra H-M greit liksom..?
vipsen*en av hver* Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 de har noen sånne pakker med sokker,body,bukse,genser og lue.. Står hentesett på de.. Så vet du det.. Det viktigste er at en har klær med til hjemreise..
Stoltmai mamma:) Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 Ta på babyen din hva du vil tuppa mi skal ha en rosa kjole, en lanarmet body et en hvit strømpebukse, og har en fin hvit eller rosa lue ho skal ha på
vipsen*en av hver* Skrevet 18. mars 2008 #8 Skrevet 18. mars 2008 ja kjære deg.. det er bare at du har med deg klær til å ha på babyen når dere skal hjem.. Du bestemmer hva han/ho skal ha på...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #9 Skrevet 18. mars 2008 Min svigermor har visst bestilt noe hjemmestrikket noe.. hihi... koselig da, men hadde ikke tenkt på det i hele tatt selv. Vi bor jo tross alt 5 min fra sykehuset, så det er ikke noe styr liksom... Men sjekk på Røff&Tøff
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #10 Skrevet 18. mars 2008 takk før svar:) jeg var lit usikker bare..mange har spurt meg har jeg kjøpt hentesett... osv.tenkte det var noe spesielt..))
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 18. mars 2008 #11 Skrevet 18. mars 2008 Hihi, for meg er det litt spesielt med denne turen hjem fra sykehuset(er også førstegangs). Så har valgt ut et antrekk jeg liker (vet desverre ikke kjønn så ble litt misunnelig på deg som skulle ha kjole på den lille prinsessen).. Men bestilte en hjemmestrikket jakke fra svigermor (som ble fra seg av glede for denne æren), og tenker at det trolig følger med både bittesmå sokker og lue. Men har lue i backup. Fant også hentesettet mamme brukte på meg og broren min her om dagen, så det var jo litt småkjedelig.. Men men.. Har isåfall fine strikkaklær til våren og det passer jo bra. Barneutstyrsbutikker selger ferdige sett også.- Men for meg er det som sagt viktigst å plukke ut noe jeg liker (om det er kjøpt eller hjemmestrikka er jo akkurat det samme bare det er litt spesielt). Men sparkedress/kjole, jakke, sokker, lue og evnt tynne votter om det er kjølig er stort sett hva man trenger;) Noen ferdigsett er kun jakke, lue, sokker (iallefall da jeg solgte slikt men det er jo søren meg en del år siden nå..) God jakt:)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #12 Skrevet 18. mars 2008 Takk!!))) det er det jeg mente..at hjemmelaget eller klær som er "arvet"..det blir en gutt og jeg har 5 uker til termin..so jeg har lit tid å finne det riktige...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #13 Skrevet 18. mars 2008 Har funnet klær jeg liker godt jeg... Ble en sparkebukse med bamser på, var nydelig. Visste med en gang jeg så den, at denne blir hente-klærne. Det som er vesentlig er jo at du liker klærne, og at babyen har noe å ha på seg.
Hikken Skrevet 18. mars 2008 #14 Skrevet 18. mars 2008 Jeg har kjøpt en hentesett på HM til 169,-. Ikke fordi jeg nødvendigvis skal bruke det når madamen skal hjem, men fordi det var en innnmari søt bukse med :-)
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 18. mars 2008 #15 Skrevet 18. mars 2008 Kos deg!! Er kjempegøy å finne de "rette" klærne. Storkoser meg og er ikke helt 100% sikker på om sparkedressen blir brukt eller ikke. Satser på at en av besteforeldrene kjøper noe vakkert i rett farge så snart den lille hemmelighetskremmeren vår er ute.. Hehe..
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 18. mars 2008 #16 Skrevet 18. mars 2008 Bra sagt:) Er noe med magefølelsen her!
Mamman til 2 Skrevet 18. mars 2008 #17 Skrevet 18. mars 2008 I min familie er det tradisjon med hjemmestrikket hentesett så her har den vodende mormor strikket lue, jakke, bukse og sokker - kjempesøtt men litt stort tror jeg
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 18. mars 2008 #18 Skrevet 18. mars 2008 Hjemmestrikket av mormor her også-kjempenydelig:-) Hun har gjort det til alle barnebarna sine:-)
Gjest mphs Skrevet 18. mars 2008 #19 Skrevet 18. mars 2008 Jeg har strikket hentesettet selv. Gleder meg til å bruke det:o)
Linn-pinn05.04.08*fødeklar* Skrevet 18. mars 2008 #20 Skrevet 18. mars 2008 Svigermor har strikket et nydelig lyseblå hentesett i babyull til lilleprinsen. Det består av lue, selebukse, jakke og små sokker..helt utrolig søtt;-) I tillegg har jeg kjøpt et ekstra "hentesett" selv, som jeg bare måtte ha. Det er også i ull og er fra merket "Bonpoint" som de selger på butikken "Engler" i Stavanger. Det er strikket i sandbeige farge og består av hel bukse med føtter og en omslagsjakke i strikk. Tror jeg har sett på det og forestilt meg babyen i det ca 1000 ganger allerede;-) Redebygger..jeg ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå