Gå til innhold

13 dager til april jenter=)!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som vet ca når dere skal prøve i april=) tenker med el .

Jeg er så spendt!!!Greier nesten ikke vente hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere tenkt på eller regnet ut når ca dere får termin? ;) hihi eller er det bare meg som er så nygjerrig;)

Skrevet

hehe, nei du er ikke den eneste... ;) Jeg begynte på mensen 14 mars, og har 40-42 dager syklus så etter planen skal jeg ha eggløsning 9-11 april og TERMIN 2.1.09 HVIS ALT GÅR ETTER PLANEN MIN DA selvfølgelig. men dette er alt jeg tenker på om dagene, vet ikke hvordan det er med dere andre men jeg tenker bare baby baby babY!!!!!!!!!! LYKKE TIL ALLE SAMMEN!

Skrevet

jeg også,helt sykt hihi!!=)!

Skrevet

Blir nok helt i slutten av april (29.) dersom syklusen er i orden etter p-staven ble fjernet. Fikk termindato 25.januar dersom alt klaffer:0) men naturen går nok sin gang den:0) Er kjempespent jeg også og det er en herlig følelse:0)

Skrevet

Skal prøve så fort eggløsningen dukker opp, krysser fingrene for at den snart gjør det! Spennende tid dette, håper mange av oss kommer i terminklubben januar 2009 :D Lykke til jenter!

Skrevet

Første trimester starter 11 April 2008

Unnfangelse 28 April 2008

Andre trimester starter 05 Juli 2008

Tredje trimester starter 25 Oktober 2008

Termin 21 Januar 2009

Har 1.dag i mens 11.april

Venter i spenning på at den skal komme og gå

Gleder meg masse til å sette alle kluter til, for å få en liten januar baby!!!!!!!

GLEDER MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Her blir 1 dag i siste mens 26.april. Termin 02.02.09 (hehe)..

Skrevet

vi får holde hverandre oppdatert:)

Skrevet

Jeg har siste dagen med mens i dag, GLEDER MEG SÅNN!!!!!!!!!!! Vet jo ikke om det går, men eg VIL! :) Har skrevet inn at jeg er gravid på brukerinfo med termin 2.1.09 så i dag kom det opp at jeg var 0 uker på vei. Thihi! Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...