1stor1liten =) Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 hehe, jeg om sambo er bgge så sllitne om kveldene at vi slokner i 9 halv 10 tiden. som oftest på sofaen da åsså må vi legge oss etterpå i senga.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Jupp, men jeg har blitt så forutseende at jeg legger meg i ni tida i senga mi. Føler jo nesten at det er sent om klokka nærmer seg ti uten at jeg har lagt meg
Fire småtroll Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Hver eneste dag.... Men så står vesla opp mellom 5 og 5.30 hver morgen da, skal jeg i det hele tatt overleve må jeg legge meg tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå