Sjefsmegga Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 ...og jeg fant et par meget aktuelle LOKALE jobber for min kjære...de skal han få søke på når han kommer hjem i SLUTTEN av neste uke...hvis ikke skal han få pakke trusa si og reise så jeg kan finne meg en mann som heller har TID til meg og barna..... BLir vist enda flere forsinkelser og jeg kjenner jeg KOKER og SYDER av sinne og fortvilelse.....
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Hæ? Har mannen din en reisejobb? Og hvilke forsinkelser?
Sjefsmegga Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2008 hmm..ja han begynte å kjøre langtransport igjen....nå er han i Italia, på tur opp fra Malta...han er alt for mye borte i forbindelse med jobben...Han skal få finne seg en jobb der han kommer hjem på ettermiddag/kveldstid...
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Jommen stakkars mannen din synes sikkert det er veldig goy a kjore langt ;-)
Sjefsmegga Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2008 .....hvis han synes det er mer givende enn å være sammen med familien så står han jo fritt til å flytte inn i lastebilen sin da....ingen problemer :-DDD Jeg er nok trekt LITT for langt denne gangen, og han får ingen flere sjanser...enten søker han ny jobb, eller så skal han få flytte..PUNKTUM!
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Kan godt forstå deg. Er ikke slik at han bare kan sette seg på et fly om det skule bli krise heller. Ikke alltid pengene man trenger - noen ganger trenger man heller litt hjelp med hus og barn. Gressenke - nei takk!
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 Tviler på at DET er måten å si det på..... min erfaring er at ultimatum funker dårlig. Men for all del lykke til:)
Sjefsmegga Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. mars 2008 Heller litt dårligere råd enn å være alene med ungene hele tida ja.....penger veier ikke opp fraværet av pappan...og 2 1/2åringen savner pappan sin fryktelig....står å ser fra vinduet og spør: Pappa kommer snart? IKke lett å forstå at det tar enda halvanna uke før han er hjemme, 3uker er lenge for ei lita frøken.
Sjefsmegga Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. mars 2008 Tro meg, denne gang MÅ det til....føler jeg har ingenting å minste på det....fortsetter det sånn så dør forholdet før eller senere uansett... Kommer selvsagt til å ta det opp med kvinnelist. Ved å bygge litt under på hans mandige ego...
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #10 Skrevet 18. mars 2008 Jeg skjoenner deg utrolig godt Ugla, men du bare fikk meg til a tenke pa min kjare morfar som alltid var litt lei seg fordi mormor tvang ham til a bli landkrabbe ;-) Dere faar ta en alvorsprat, og du faar forklare ham hvor mye barna savner ham!
Sjefsmegga Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 18. mars 2008 Vi hadde den diskusjonen da jeg ble gravid med 2 1/2åringen....og da sa han at han skulle slutte med langkjøring. Og det gjorde han også..men så starta han i ny jobb...og der har det blitt mer og mer langkjøring...sklir helt totalt ut. Og han sier selv at han savner oss og at han er drittlei lastebilen, så tror nok det er kun pengene som driver ham..og det at han ikke kan si nei til arbeidsgiveren.... Han er rammet av "yrkes-stolthet-sjuka"...greit nok, men selv en arbeidsgiver må forstå at en ansatt ikke kan sette familien etter jobben???
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 18. mars 2008 #12 Skrevet 18. mars 2008 Så først har dere vært enig om at han skal jobbe mye småbarnstiden, mens nå skal du gå fra han om han ikke søker jobb? Bestem deg da.
balsam Skrevet 18. mars 2008 #13 Skrevet 18. mars 2008 kjenner frustrasjonen!! min mann jobber oxo borte og er hjemme sånn når det passer jobben!! helt griet med en FAST turnus så man har noe å forholde seg til, men det der å ikke vite er SLITSOMT!!!!! stå på=)
Sjefsmegga Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 18. mars 2008 Å jobbe litt mer en normalt er greit og var avtalen, men ikke å være borte flere uker i strekk som han har vært på tur etter tur nå, det var ikke avtalen. At han jobber 60timers uke er en ting, det kan tåles en periode...
Sjefsmegga Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 18. mars 2008 Hadde jeg vist når han skulle være borte og når han hadde kmmet hjem så hadde det vært noe annet ja... Frustrerende å aldri vite fra uke til ke..og stadige forsinkelser og ting så går galt. Han skulle vært hjemme i morgen i utgangspunktet....og nå blir han halvanna uke forsinka...det er lenge.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. mars 2008 #16 Skrevet 18. mars 2008 Du er litt morsom og da. For to dager siden fokynte du at livet ditt var perfekt, du hadde snille barn og mannen din var ett kupp.. i dag er han ikke det. Personlig har jeg aldri vært i nærheten av å ha en så tilsynelatendene turbulent samliv som det du har med denne mannen, og helt seriøst, det hadde jeg ikke orka.
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 18. mars 2008 #17 Skrevet 18. mars 2008 Hehehe signerer.. Ganske artig at for bare 10 måneder siden sa du at du skulle bli alenemor ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå