Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Jeg har hele veien fått etterskuddsvis utbetalt sykepenger, dvs den 25 i måneden ETTER at jeg har "tjent" sykepengene (novembersykepenger i desember osv)..men nå lurer jeg litt, for jeg har enda ikke fått sykepenger for februar, skal ikke de være på konto i dag?? Og hvorfor får dere andre utbetalt sykepenger samme måneden som dere "tjener" dem??
oftebustat Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Hei, jeg sitter her og venter jeg også Dette er første gangen jeg skal få sykepenger fra nav, og jeg begynner å lure på om jeg har gjort noe "galt". Maila med nav for lenge siden, og fikk beskjed om at jeg ikke trengte gjøre noe i forhold til at det nå var nav som skulle utbetale pengene. Slo meg til ro med dette, og nå er det ikke kommet penger inn enda...................... Så jæ..... kjipt å sitte her og vente, påske og greier..... Håper de kommer i løpet av dagen Hvor bor du?
lengsel er over termin Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 jeg har heller ikke fått noe i dag. sku hatt min første utbetaling med perm.pengene men når jeg ringte nav å spurte så fikk jeg beskjed om at dem hadde bestemt seg for å innhente nye inntektsopplysninger.. hva er vitsen liksom,er jo dem som har betalt meg sykepenger siden sept siden jeg måtte over på svangerskapspenger. så nå er påsken min ødelagt å jeg sitter her uten penger til dem har fått orden på papirene(som kommer til å være akk det samme som alltid)....
Nanna:-D Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Jeg har fått sykepenger. MEn det var litt av en runndans jeg måtte igjennom. Jeg vil anbefale dere å sørge for at døm har registerert inntektsopplysninger på dere vis det er første gang dere mottar sykepenger. Det hade døm ikke gjort på meg enda min arbeidsgiver hadde sendt papirene... Sykepenger skal utbetales den mnd det gjelder, altså mars i mars. Det jeg fikk beskjed om på nav forvaltning var at det ville bli overført penger om fredagen pga påsken. JEg fikk da pengene i går ettermiddag. Det kan jo ta litt til pga banker osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå