Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Noen som vet om man får kjøpt mammakjole et sted nå?? H&M eller noe?? Skal i dåp på søndag, og ingen av kolene jeg har fra før passer lenger.....
Ceppi *På Overtid* Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 ...ikke kast bort tiden din på H&M ihvertfall.... finner ingen ting der lenger Ute etter bra tips der selv, då dytter litt på denne )
Mamma`n til Trym Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Det er vel egentlig bare å gå å lete litt rundt og spørre i butikker. Moten nå er jo litt hendig for oss som er gravide, ofte vide liv og litt strammere overdel. Jeg tror du nok kan finne noe på Voice, Lene V, og VIC. De pleier å ha en del pene kjoler og som kan passe en gravid kropp
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 kjolen jeg kjøpte i høst har livet rett under bysten, og det er plass til en kjempemage under der:)))) den kjøpte jeg for 500 på leneV.... moten er veldig gravid-vennlig ja, med fine kjoler og vide topper. let videre i vanlige butikker. de har mer enn du tror:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå