Karoline's*mamma Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Korleis gjer man det? Sender man til sjukehuset og merakar "arkiv"? kva skriv man i sjølve brevet?
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Ring til føden og hør med dem hvor du skal sende brevet. Og det kan være mulig du må betale noen kroner for å få den. Jeg tror jeg betalte 70 kr for den.
alvis Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Ja, ring til føden og hør hvor du skal sende brevet. I brevet skriver du at du, navnet ditt og personnr, ønsker å få ut kopi på fødselsjornalen din. Så skriver du under med navn og adr.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Ja merk konvolutten "arkiv" I brevet skriver du bare ditt fulle navn,adresse og personnr. også skriver du at du ønsker kopi av fødselsjournalen til barnet ditt. (skriv inn personnr til barnet i tilfelle du har flee barn så vet de også hvilket av barnas journaler du ønsker.)
Karoline's*mamma Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2008 Tenkte berre eg skulle mase på deke her ine først ;-) Skal ta ein tlf til føden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå