ZamZam Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Kommer ikke inn og er sååå avhengig av mailen min.. Det er min mobiltelefon, min link til verden også funker det ikke *oppgitt hulk*
Denice Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Nei, jeg kom nettopp inn på min ihvertfall.. for 10 min sinde.. restart pc'n og prøv igjen.. kanskje?
HI5½ Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Jeg kommer også inn. Bare prøv igjen. Det hender jo den er litt vanskelig å logge på!
ZamZam Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2008 Får prøve igjen, har prøvd hotmail.com . no . fr , men ingen vil slippe meg inn.. Har også prøvd gjennom msn med det samme resultatet... *knurr* JEG VIL HA MAILEN MIN! Ser nå etter en bakdør på nettet som slipper meg inn.. Det beste er at hvis man virkelig føler man burde sjekke mailen, strever i timesvis og når man endelig kommer inn så er det ingen mail som venter på enn.. Takk for svar jenter
tobarnsmamma2 Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 ja, jeg kommer heller ikke inn på hotmailen, har prøvd i flere dager nå....
ZamZam Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2008 Nå kom jeg inn og det lå en veldig hyggelig mail/bekreftelse og ventet på meg.. Har du prøvd hotmail.com/.no/co.uk osv eller bruke link fra eks startsiden.no eller www.msn.com/no/co.uk eller trace tilbake på loggen og klikke på linken fra forrige gang du var på hotmail? Eller kobble av nettet og starte det opp igjen, for så prøve igjen hvis det ikke funker så skrur man av pc`en og prøver igjen... Dette er det jeg vanligvis gjør når jeg ikke kommer inn og jeg kommer ALLTID inn til slutt. Hvis da ikke hotmail er nede (da spør man på DIB om det er nede ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå