Gå til innhold

Morgenstund har gull i munn:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den mest energiske tiden på døgnet for meg er tidlig morgen.....når lyset står opp og kaster solenergien sin ut, da kvikner jeg til.

Der jeg er nå kommer ikke solen frem på noen timer ennå pga fjellene, men bare det å vite at den er der gjør godt:-)

Småfuglene kvitrer, jeg hører uglen hver eneste dag..........flotte lyder rett fra naturen:-)

Hjemme der vi bor hører man all trafikk og menneskelyder i tillegg, mens her er det kun naturen som råder og det er stort:-)

Nå skal jeg smyge meg opp på kjøkkenet og sette en stor deig til horn. Lovte nemlig fjortisene det i går kveld:-) Venninnen til min fjortis (som alltid er med oss på ferier og har vært det i mange år), spiser nemlig aldri før på ettermiddagen. Dette synes jeg er ille, så hver gang jeg har henne med så prøver jeg å friste med litt deilig frokost. Tror jeg skal få lurt i henne noen ferske horn idag:-)

Ønsker dere alle en fin dag og håper dere våkner opp med en god følelse i kropp og sjel:-)

Alt det andre kan få hvile, det kommer garantert tilbake når du er klar for det igjen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin du Klatten:=)

Nå er jeg av den stikk motsatte typen som helst er oppe halve natten og er sur som ei padde om morgenen;=) Det beste for alle rundt meg er simpelthen å la meg få ta en dusj og en kopp kaffe før de snakker til meg....Og skulle noen ymte på at jeg skulle bake kl 07 om morgenen... ja da tror jeg ikke verden hadde stått over førskommende påske;=)

Skrevet

Jeg er vel litt mere av typen til Snulder egentlig: oppe til langt på natt og sove leeenge på morgenen. Men når det begynner å bli vår/sommer i lufta og solen våkner tidligere, da våkner også lille Norge av vinterdvalen. Og i dag er akkurat en sånn vakker vår-dag med flott sol og masse energi. Det dumme er at jeg er så super forkjøla og har et frøktelig munnsår så energibehovet er ekstra stort om dagen. Men nå skal også jeg bake deilige ostefylte horn til gode venninner som kommer på lunch besøk. Og så skal jeg og prinsessene mine lade opp til ballett showet i kveld. De var sååååå flotte i går atte, den ene som kylling og den andre som en sexy dalmatiner;)

Ha en fortsatt god formiddag jenter, kos dere en vanvittig masse!!

Klem

Skrevet

Kjekt å vite Snulder, om det blir dibbetreff i Kr.Sand til sommeren:-) Jeg får ta meg av alle unga jeg da sånn i morgengryingen:-)

Skrevet

Nå er horn nystekte og fjortiser litt i halvørska som ikke kan skjønne hvorfor de må stå opp SÅÅÅÅ tidlig...........nuvel:-)

Kan tenke meg frøknene dine var skjønne ja:-)

Du må ta masse bilder og ha med hjemover!!!

Så må du ha GOD BEDRING på deg selv!!! Ikke noe gøy med lavt energinivå og snørr i nesa!! Krya på!

Skrevet

MMMM, høyrest godt ut med noke nysteikt, skal jammen bake eg og idag! takk for tipset... ;-)

Skrevet

Hørtes deilig ut og deler følelsen. Derfor synes jeg perioden jeg har vært i nå har vært ekstra kjip. For bakst og andre hyggelige gjøremål har blitt skiftet ut med jobbing fra tidlig, tidlig. Veldig grei måte å få gjort unna ting uten at det går utover familien, men det gir jo veldig lite god bakst til frokost og i fryseren da.. Selv om Hatting ikke er såååå ille da ;-))

Men nå står påsken for døren og da skal det bakes, ja! Og horn hørtes egentlig ut som en ganske så fortreffelig måte å starte dagen på!

Skrevet

Hatting er også nam - og vips....-ferdig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...