Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Noen som er våkne? Er 3 dager på overtid og blør litt? Trenger jeg ringe føden da? eller skal jeg bare vente å se det an?
lilleluna7 Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Blør du mye da? Det kan jo være tegningsblødninga som kommer. Så lenge det ikke er snakk om mengder, kan jo du se det an litt. Men om du er usikker, så ring føden. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 nei ikke mye... bare litt... men siden jeg er på overtid tenkte jeg kanskje de vil sjekke det? eller er jeg hysterisk? Hehe vil jo gjerne at det skal skje noe å så blir sånn ønsketenkning!!
lilleluna7 Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Har du rier da? Det er sikkert tegninga som kommer, ev sammen m slimpropp. Første gangen begynte det med litt blod, så magesjau deretter kom riene. Dette i løpet av en halvtime... Men, som sagt, ring føde og snakk med de. Bedre å ringe en gang for mye... ;-)
Dubros Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Jeg lærte på fødselsforberedende kurs at man alltid skal ringe føden dersom man begynner å blø. La det være opp til dem om du skal komme inn eller ikke. En årsak til å blø bortsett fra at det er fødsel på gang, kan være at morkaka er i ferd med å løsne. Er jo sikkert ikke det hos deg, men derfor sier de at man alltid skal ringe ved blødning. Så ring! Kanskje føder du i dag )
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 takk for svar. Ringte de nå. De sa jeg bare skulle se det an utover dagen... blir jo umulig å sove videre nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå